۱۳۸۹ مرداد ۱۴, پنجشنبه

زن بگیر

انگاری که همه نگران زن گرفتن من هستند .
پس از اینکه بهار امسال ، یه خطر از بیخ گوشمون گذشت و یه ماجرای خواستگاری ، با جواب منفی دختر مورد نظر ، کاملا منتفی شد ، امروز یکی از اهالی میانه ، به من پیشنهاد کرد که دختر خوبی رو سراغ داره و اگه بخوام می تونه ردیف کنه که با هم ازدواج کنیم .
من کاملا به این مساله وقوف دارم که پیشنهاد این آقا ، کاملا از روی مهربونی و عطوفت بوده و از شدت لطفی که به من دارند ، این پیشنهاد رو دادند .
ولی من بنا به دلایل مختلف و از جمله و مهمترین اونها ، اینکه در حال انتقال از میانه هستم ، کلا طرح این مساله رو رد کردم و در موردش صحبت نکردم و اینطوری این موضوع هم منتفی شد .
حالا کی زنشو به من می ده ؟
نمی دونم !

۱ نظر:

بازدیدکننده ی گرامی ، از اینکه بنده رو مفتخر به دریافت نظرات ارزشمند خودتون می کنید ، متشکرم . حسین حقگو

Free counter and web stats