۱۳۸۹ مرداد ۲۲, جمعه

دختران هرزه

دختران هرزه ، دختران فاسد ، دختران هر جایی ، و یا هر اسم دیگری که روی این جماعت بگذاریم . 
دخترانی که به راحتی هم آغوش هر پسری خواهند شد . 
دخترانی که به هزار و یک دلیل ، خود را در اختیار پسران قرار می دهند و با هزار و یک توجیه ، این کثافت کاری را موجه جلوه می دهند . 
دخترانی که خانواده های خودشان را فریب می دهند و ...
چند روز پیش شاهد ماجرایی بودم که انگیزه ی من برای نوشتن این مطلب شد . 
دو پسر بهمراه دو دختر به میانه آمده بودند . هیچکدام از آنها میانه ای نبودند . اما دخترها ، به خانواده هایشان گفته بودند که از طرف دانشگاهشان به یک اردوی دانشجویی می روند . این چیزی بود که توسط دخترها مورد تایید قرار گرفت . دخترهایی که به هیچ اصولی پایبند نبودند . مسلما پسرها نیز ، آنها را بواسطه ی آزاداندیشی و باز بودن و متمدن بودنشان تشویق می کردند . اما این را نیز باید دانست که همین پسرها با دخترهایی با چنین افکار و اندیشه های بازی ، هرگز ازدواج نخواهند کرد . 
بهرحال صحنه ی جالبی بود . 
اینکه چگونه یک دختر ، خود را بطور کامل در اختیار یک پسر قرار می دهد . 
این که حتی برای یک لحظه نیز ، پسر در فکر دختر نیست و صرفا در فکر ارضای جنسی خودش است . 
اینکه پسر به دختر به عنوان یک وسیله ی عیاشی نگاه می کند . همانطوری که لحظه ای با یک بطری عرق ، مست می کند ، الان نیز با یک دختر ..... 
اینکه دختر در ذهن خود چه می اندیشد که چنین می کند برایم مفهوم نیست . 
من تا بحال با پسرهای زیادی در این باره حرف زده ام . 
پسرهایی که اهل این برنامه ها بودند . 
پسرهایی که دخترهای زیادی را فریب دادند . 
پسرهایی که با دخترهای زیادی رابطه ی مخفیانه و نامشروع داشتند . 
همه ی این پسرها ، بلااستثناء خود را برنده دانسته و آن دخترها را انسانهایی بی ارزش دانستند . 
اکنون خیلی از این پسرها ازدواج کرده اند و دور این کارها را خط کشیده اند . 
اما هنوز از آن دخترها ابراز انزجار می کنند . 
و هر گاه خاطرات آن روزها را بیاد می آورند ، تنها لذتی که از آن بردند را می گویند و اینکه آن دخترها وسیله ای بودند برای ارضای نیازهای آنان . 
اما تا بحال مجال و امکان آن را نداشته ام که بدون رودربایستی و بدون محدودیت ، از یک دختر که رابطه ی غیرمجاز با یک پسر داشته ، بپرسم که چه حسی داشته و چگونه خود را راضی به انجام آن کرده است . 
دوست دارم نظر این دخترها را راجع به این نوع رابطه ، راجع به آینده ، راجع به این نوع پسرها ، راجع به زندگی ، راجع به انگیزه و هدف این رابطه بدانم . 

پینوشت :
  • برای دیدن کلیه ی مطالب مربوط به یک موضوع در پایین همین مطلب و در قسمت برچسبها ، بر روی کلمه ی مربوطه کلیک کنید . 
  •  با کلیک بر روی کلمه ی « نظرات » در پایین همین متن ، می توانید نظرات و اندیشه های خود را در ارتباط با این نوشتار ، بنویسید ، تا هم من و هم دیگر خوانندگان ، از نظر شما بهره مند شوند . 
  • اگر حوصله ی نظر دادن ندارید و یا اصلا نظری در این باره ندارید ، می توانید در قسمت « واکنش ها » در پایین همین متن ، فقط بر روی یک عبارت کلیک کرده و آن عبارت ، واکنش شما به این متن خواهد بود .                      

۷ نظر:

  1. اولا چرا ناشناس ، مطلب می نویسید . اگر می خواهید ناشناس بمانید ، بهتر است که از یک اسم مستعار استفاده کنید . اسمی که لااقل جنسیت شما را نشان بدهد و بدانم که این نظر یک پسر است یا یک دختر . بنظر من که داشتن اسم مستعار ، خیلی بهتر از این است که ناشناس نظر بدهید .
    بعدش هم باید کاملتر نظر می دادید ، کجای نوشته ی من اشتباه بود ؟ نظر شما چه بود ؟ نظر اصلاحی خود را چرا ننوشتید ؟ چرا کاملتر توضیح ندادید ؟ چرا من در اشتباهم ؟ چگونه می توانیم این اشتباهات را مرتفع کنیم ؟

    پاسخحذف
  2. سماااااااااااا۹ آذر ۱۳۸۹ ساعت ۹:۰۲

    انشالا هر کس ادم مثله خودش نصیبش بشه هرزه با هرزه آدمای پاکم با پاک.منم یه دخترم اما چون بین دخترا بودم میدونم چقدر کثیف و پستن.پسرااااااااااااااا گول نخورین گول ظاهره معصومو نخورین

    پاسخحذف
  3. با تشکر فراوان از سما خانوم . مرسی از اینکه نظرتون رو گفتین . حالا دو نظر داریم که یکی مخالف بوده و یکی مثه سما خانوم ، کاملا این نوشته رو مورد تایید قرار داده . امیدوارم که دیگران هم نظر بدن .

    پاسخحذف
  4. به نام خدا
    سلام داداش سعید از مشهد ببخشید معظرت یا خیلی بی کاری یا حال حوصله داری یا جامعه ای که درش زندگی میکنی رو نشناختی موفق باشی هم شهری

    پاسخحذف
  5. یه مشت کس شعر نوشتی فقط به تو جه اصلا؟

    پاسخحذف
  6. هر چیزی که پیرامونمان اتفاق می افتد ، مسلما به ما نیز مرتبط است و ما نباید به آن بی تفاوت باشیم . شاید این اتفاقات در کوتاه مدت ، ضرر مستقیمی به ما نرساند ، ولی در دراز مدت ، زندگی ما را تحت تاثیر قرار خواهد داد . پس از امروز باید چاره ای اندیشید و به فکر بود .

    پاسخحذف

بازدیدکننده ی گرامی ، از اینکه بنده رو مفتخر به دریافت نظرات ارزشمند خودتون می کنید ، متشکرم . حسین حقگو

Free counter and web stats