۱۳۸۹ مرداد ۳۱, یکشنبه

فتوای مقام معظم رهبری در خصوص ازدواج مجدد

فتوای رهبری درباره ازدواج مجدد
۳۱ مرداد ۱۳۸۹
حکم شرعی ازدواج مجدد مرد بدون رضایت همسر اول را از رهبر انقلاب اسلامی سوال نمودیم که می توانید آن را ببینید.


به گزارش برنا، ازدواج مجدد یکی از مسائلی است که در چند سال اخیر بر سر آن صحبت های زیادی شده و حتی مجلس شورای اسلامی نیز در این مورد قانونی را به تصویب رساند. حکم شرعی ازدواج مجدد مرد بدون رضایت همسر اول را از رهبر انقلاب اسلامی سوال نمودیم که می توانید آن را ببینید:

سوال: ازدواج مجدد مرد بدون رضایت همسر اول چه حکمی دارد؟

پاسخ رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای: فى‌نفسه اشکال ندارد، ولى اگر قانونى ‌در اين رابطه وجود دارد مراعات آن لازم است. 


© 2010 - الف




پینوشت :
  • برای دیدن کلیه ی مطالب مربوط به یک موضوع در پایین همین مطلب و در قسمت برچسبها ، بر روی کلمه ی مربوطه کلیک کنید . 
  •  با کلیک بر روی کلمه ی « نظرات » در پایین همین متن ، می توانید نظرات و اندیشه های خود را در ارتباط با این نوشتار ، بنویسید ، تا هم من و هم دیگر خوانندگان ، از نظر شما بهره مند شوند . 
  • اگر حوصله ی نظر دادن ندارید و یا اصلا نظری در این باره ندارید ، می توانید در قسمت « واکنش ها » در پایین همین متن ، فقط بر روی یک عبارت کلیک کرده و آن عبارت ، واکنش شما به این متن خواهد بود .                      




۱ نظر:

  1. این فتوا بیش از ماهیتش من و آزار داد...من یه دخترم که شدیدا به همجنس گرایی اعتقاد دارم شاید دلیلش همین ظلم مضاعفی باشه که مردهایی مثل این آقا در طول تاریخ به خانمها روا داشتن...خدا رو شکر که به کوری چشم همه خشک مقدس ها ما خانمها(خصوصا خانمهای ایرانی)خودمون داریم خوب پیدا میکنیم و به شکل قابل توجهی راهمون و از مردا جدا کردیم...(با همه احترامی که برای مردای با وجدان و متعهد قائلم)

    پاسخحذف

بازدیدکننده ی گرامی ، از اینکه بنده رو مفتخر به دریافت نظرات ارزشمند خودتون می کنید ، متشکرم . حسین حقگو

Free counter and web stats