۱۳۸۹ مرداد ۲۸, پنجشنبه

بدحجابی چیست ؟

در حالیکه نیروی محترم انتظامی در برخورد با « بدحجابی » در عرصه ی خیابان های کشور ، فعالیت قدرتمندانه و مقتدرانه ای دارد و سردار « رادان » نیز از پشتوانه ی قانونی این اقدام نیروی انتظامی سخن می گوید ، مواردی را در جامعه مشاهده می کنیم که ما را در صحت گفتار سردار رادان با تردید مواجه می کند . 
ایشان که در عرصه ی خیابان ها و در برخورد با مردم عادی ، مقتدرانه ظاهر شده ، در عرصه ی برخورد با دانه درشت های بدحجابی و مخصوصا سینمایی ها که مثلا الگوی جامعه نیز هستند و دختران جوان غالبا از مدلهای آنان پیروی می کنند ، سکوت معناداری را اتخاذ کرده است .
شاید مشکل اینجاست که اصلا تعریف درستی از بدحجابی وجود ندارد ، و نیروی محترم انتظامی نیز برابر سلیقه ی خود با این موارد برخورد می کند . 
در اینجا تصاویری از بازیگران زن صدا و سیما و سینمای جمهوری اسلامی را مشاهده می کنید . 
نیکی کریمی
پرستو صالحی
شیلا خداداد
شیلا خداداد
فریبا نادری
گلشیفته فراهانی
بهرام رادان
لیلا اوتادی
مهناز افشار
آناهیتا همتی
آناهیتا همتی
گلشیفته فراهانی
گلشیفته فراهانی
کیانا فیروز - سمت چپ



پینوشت :
  • برای دیدن کلیه ی مطالب مربوط به یک موضوع در پایین همین مطلب و در قسمت برچسبها ، بر روی کلمه ی مربوطه کلیک کنید . 
  •  با کلیک بر روی کلمه ی « نظرات » در پایین همین متن ، می توانید نظرات و اندیشه های خود را در ارتباط با این نوشتار ، بنویسید ، تا هم من و هم دیگر خوانندگان ، از نظر شما بهره مند شوند . 
  • اگر حوصله ی نظر دادن ندارید و یا اصلا نظری در این باره ندارید ، می توانید در قسمت « واکنش ها » در پایین همین متن ، فقط بر روی یک عبارت کلیک کرده و آن عبارت ، واکنش شما به این متن خواهد بود .                      





۲ نظر:

  1. دوست خوبم آیا تا به حال پیش آمده که از خود بپرسید چرا سی سال تلاش و سرکوب و شلاق نتیجه ای نداشته است ؟

    فکر نمی کنید جهان و مردم تغییر کرده اند؟

    آیا همه ی مردم جهان گناهکار و منحرفند و فقط یک عده ی محدود شلاق و باتوم به دست مامور رستگاری بقیه هستند ؟

    پاسخحذف
  2. هدف من از این نوشته ، این نبود که نیروی انتظامی با همه ی مردم برخورد خشن داشته باشد . بلکه می خواستم رفتار تبعیض آمیز نیروی انتظامی با مردم را بگویم . آنجا که فساد اخلاقی در بین دانه درشت ها بیداد می کند ولی چشم ها بروی آن بسته می شود و در عین حال نگاه ناظرین بی انصاف سخت دل ، مردم عادی را به لرزه می اندازد . فسادهایی که بعضا حتی افشای آن جرمی نابخشودنی تلقی می گردد .

    پاسخحذف

بازدیدکننده ی گرامی ، از اینکه بنده رو مفتخر به دریافت نظرات ارزشمند خودتون می کنید ، متشکرم . حسین حقگو

Free counter and web stats