تهران – 8 آوریل – 19 فروردین – شینهوا-
بنا به گزارش شبکه ی ماهواره ای « پرس تی وی » در روز پنجشنبه ، یک بررسی ایرانی نشانگر این موضوع است که زنان ایرانی ، هفتمین مصرف کننده ی لوازم آرایشی در سطح جهان هستند .
بر اساس این گزارش ، حدود 14 میلیون زن ایرانی ، مبلغی معادل 2.1 بیلیون دلار آمریکا بابت خرید انواع مارکهای لوازم آرایشی ، بطور سالیانه می پردازند .
سعید صمدی ، رییس بخش مشاوره ای شرکت توسعه ی مهندسی بازارگستر آتی ، یک بررسی در خصوص میزان پول پرداخته شده برای مصارف آرایشی در ایران انجام داده است .
بنا به گزارش پرس تی وی ، این پژوهش نشان می دهد که ایران ، سهم 29 درصدی در مصرف 2.7 بیلیون دلاری ( دلار آمریکا ) بازار لوازم آرایشی در خاورمیانه دارد .
این پژوهش می گوید که بالاترین دلیل آن ، این است که نیمی از مردم ایران ، زیر 30 سال هستند .
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر
بازدیدکننده ی گرامی ، از اینکه بنده رو مفتخر به دریافت نظرات ارزشمند خودتون می کنید ، متشکرم . حسین حقگو