۱۳۸۹ اردیبهشت ۶, دوشنبه

بلاگر فیلتر شد

دیروز ، وقتی می خواستم متن جدیدی رو به وبلاگم اضافه کنم ، متوجه شدم که بلاگر فیلتر شده .
واقعا تعجب کردم که این سایت ، چه چیز خلافی داشته که باید فیلتر بشه ؟
واقعا تعجب آوره !
خوب شد که بعضیا خدا نیستند ، وگرنه به ازای هر گناهی که می کردیم ، کل آدمای روی کره ی زمین مجازات می شدند .
مثلا اگه مسئولین سازمان فیلترینگ ایران خدا بودند و می دیدند که آدما از آلات تناسلی خودشون در جهت فساد استفاده می کنن ، کلا احتمالا اونو از بدن آدمیزاد ، حذفش می کردن !
نمی دونم این چه نوع برخوردیه که این آقایون می کنند .
اگه میخواستن با آمریکاییها مبارزه کنن ، می تونستن توی همین وبلاگها ، بلایی به سر آمریکا بیارن که اون سرش نا پیدا .
می تونستن یه کاری کنن که خود آمریکا از اینکه ایران از بلاگر استفاده می کنه ، پشیمون بشه . 
می تونستن بلاگر رو تبدیل به پایگاه تبلیغی نظام کنن . 
می تونستن بلاگر رو پر از وبلاگهای مذهبی و طرفدارای نظام کنن . 
مگه می شه گفت که چون فلان سلاح بده و ساخت آمریکاست ، پس ما از اون استفاده نمی کنیم ؟
ما می تونیم از همون سلاح ،علیه خود امریکاییها استفاده کنیم . 
واقعا برای مسئولین سازمان فیلترینگ ایران متاسفم . 
اینها راه اشتباهی رو در پیش گرفتند که دیر یا زود باید از این راه برگردند . 
من مطمئنم که دیر و زود داره ، اما سوخت و سوز نداره .
آقای سازمان فیلترینگ عزیز ، من با فیلترینگ و فیلتر کردن و سانسور بعضی چیزا موافقم . کمااینکه در همه ی دنیا ، یه همچین چیزی هست . اما اینی که شما کردین ، دیگه داره از حد می گذره . 
اصلا پیشنهاد می کنم بادهایی رو از جانب کشورهای غربی وارد ایران می شه ، یا ابرهای باران زایی که از اون ورا می آد رو هم فیلتر کنین ، شاید خشکسالی طبیعت هم مثه خشکسالی فرهنگی ، بتونه یه حالی بهمون بده !
تازه هوای اونورا ، یه جورایی می گن مستهجنه !
وقتی می باره رو بدن آدما ، اونا رو یه جورایی می کنه !
می فهمی که چی می گم .
شما دیگه خودتون واردین دیگه .
ولی 
فکر کنم 
این ره که تو می روی ، به ترکستان است !
جاوید و پاینده باد ، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران !
دور باد دست کوته نظران و کوته اندیشان از حکومت اسلامی ایران تا مبادا چنان کنند که نظام را و مردم آن را دچار آشفتگی کنند.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بازدیدکننده ی گرامی ، از اینکه بنده رو مفتخر به دریافت نظرات ارزشمند خودتون می کنید ، متشکرم . حسین حقگو

Free counter and web stats