۱۳۸۹ فروردین ۳۰, دوشنبه

فاحشه های چینی در افغانستان

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، مقامات پولیس در کابل می گویند که با هدف جلوگیری از فعالیت های غیر اخلاقی و پایان دادن به سوء استفاده از رستورانت ها، چهار رستورانت را که در آن شهروندان خارجی به خصوص زنان نیز کار می کردند مسدود کرده اند.

براساس گزارشات در این رستورانت ها، برخی اعمـال خلاف اخلاقی در جریان بوده و شماری از افراد نیز در این ارتباط بازداشت شده اند.

سید عبدالغفار سید زاده، رئيس تحقیقات جنایی پوليس کابل ديروز گفت، که این رستورانت ها در منطقه وزیر اکبرخان فعالیت داشتند. وی در ادامه افزود که از این رستورانت ها به عنوان مرکز پخش فساد اخلاقی و فروش مشروبات الکلی استفاده می شد.

مقامات امنیتی پولیس در کابل می گویند که احتمـال زیاد وجود دارد که حملات انتحاری در چنین رستورانت ها که فساد اخلاقی جریان دارد صورت بگیرد و حتی مخالفان دولت تبلیغات منفی را به خاطر فساد اخلاقی موجود در چنین رستورانت ها علیه دولت راه اندازی کند.

بر اساس گزارشی از آرمان ملی ، پولیس کابل در گذشته نیز شماری از رستورانت ها را در کابل مسدود کرده بودند و دهها تن از زنان به خصوص زنان چینی را که برای اعمـال خلاف اخلاق به کابل آمده و در این رستورانت ها سرگرم بودند بازداشت کرده و بعداً از کشور اخراج کرده بود.

نظرات بینندگان:
>>>   دلا لان ان تما ما دا خلی و اکثر صا حب جا یداد ها میبا شند که برای خا رجی ها و پخش فسا د اخلا قی کمیشن کا ری میکنند .
شریف وطنیا ر

>>>   بسیار از کار پولیس کابل خوش شدیم.من خودم میشناسم بعضی نفرهایی که معاش انها کمتر از 10 هزار هست اما چقدر پول پای این فاحشه های چینی خرج میکنند

>>>   سلام
در زمان حکومت استاد ربانی که وحشت و بربریت در تمام خطه افغانستان یبداد میکرد و کابل روزانه با ده ها راکت از سوی گل بی دین حکمتیار این دست پروزدۀ آی اس آی و بعدا بوسیله طالبان تروریست این فرزندان نامشروع بی نظیر بوتو و همینگونه بوسیلۀ وطنداران پکول دار مارشال مغرور مکتب نرفته و سادیست های خونریز غرب کابل و ملیشه های شمال و دیگران روزانه به خاک و خون کشیده میشدند و و دارائی ها و سرمایه های مادی و معنوی ملت مظلوم افغانستان بغارت میرفت - دگر جنرال ظاهر اغبر که اولأ رئیس اداره ده امنیت ملی بعدأ به همکاری یونس قانونی قوماندان عمومی امنیۀ ولایت کابل و عضو برچستۀ کمسیون امنیتی شهر کابل بود بیشتر از 100 فاحشه خانه را که در شهر کابل به صورت مخفیانه فعالیت میکردند اداره میکرد. راپور این موضوع با اسناد غیر قابل تردید بوسیله مولوی صادقی که رتیس امر بالمعروف و نهی عن المنکر بود همراه با هیآتی تحت سرپرستی مولانا بلیغ به استاد ربانی گزارش داده شد- عزیز مراد که سخنگوی استاد ربانی بود با شنیدن این موضوع دستپاچه گردید و سعی وافر نمود تا موضوع به استاد گزارش داده نشود اما استاد در جریان قرار گرفت و قول داد که این موضوع را بررسی مینماید ولی با کمال تأسف که او هرگز نتوانست کاری انجام بدهد چون فاقد زور و صلاحیت بود - الان ظاهر اغبر رئیس کمیته المپیک افغانستان است . اگر مقامات افغانی که خودشان را خیلی با ناموس میدانند و میخواهند از فحشاء و فاحشه خانه ها جلوگیری نمایند قبل از همه یکبار به عملکرد ظاهر اغبر متوجه شوند- مگر میشود فساد ریشه کن گردد در حالیکه مفسدین هنوز به اریکۀ قدرت هستند؟ مجید از کابل

۵ نظر:

  1. زنده باد پولیس افغان

    پاسخحذف
  2. بابا کاش تو ایرانم جنده چینی بیارن

    پاسخحذف
  3. دروغ ميگن اونا جنده هاي خود افغانستانه

    پاسخحذف
  4. نظرات شما قابل قدر است اما.
    در کابل فاحشه باز شود خیلی بهتراست ازینکه بچه بازی رونق پیدا کند فعلا در سرتاسر خراسان زمین بچه رواج است،
    بیایید کمی دورتر و بهتر فکر کنیم.
    هر کسی از بانوان که به این راه رو میاورد از مجبوری هست نه از حوس!
    و هر مردی که به انها ارطبات برقرار میکنند هم یکعده زیادش از مجبوری است،
    بیایید اینها را ازاد بی گذاریم تا کمی مرحم برای این عده از قشر فقیر این جامعه باشد

    پاسخحذف

بازدیدکننده ی گرامی ، از اینکه بنده رو مفتخر به دریافت نظرات ارزشمند خودتون می کنید ، متشکرم . حسین حقگو

Free counter and web stats