۱۳۸۹ تیر ۱۶, چهارشنبه

« آیس پک » میانه


پریروز ، دوست عزیزم « اکبر هدایت » من رو به صرف « آیس پک » در نمایندگی تازه تاسیس « آیس پک » در میانه دعوت کرد که از این بابت از ایشون کمال تشکر رو دارم .

وارد فروشگاه « آیس پک میانه » شدیم .

خیلی هوا داغ بود که ناشی از حرارت پخت پیتزا و ذرت مکزیکی بود که محوطه ی سالن رو ، خیلی گرم کرده بود .

بهر بدبختی بود ، توی اون گرما ، بستنیمون رو کوفت کردیم و اومدیم بیرون .

این نوشته ، مرتبط با همون روزه ، که یه ذره « پیاز داغشو » زیاد کردم .

ایده ی این نوشته رو ، آقای « اکبر هدایت » داده .


 


 


 


 

خدا بد نده داداش !

چی شده ؟

چرا رنگت پریده ؟

بیا ببرمت دکتر !


 

نه نه !

بذار یه ذره هوا بخورم ، حالم خوب می شه !

فقط هوا بخورم !


 

ای بابا !

کجا بودی مگه ؟

چقدر حرص و ولع داری واسه هوا خوردن ؟؟!!


 

آره !

فقط می خوام هوای تازه بخورم !

دارم از گرما می میرم !


 

بذار دست بزنم به پیشونیت .

وای !!!!!!!!!!!!!!

تب داری ؟

باید بریم دکتر .

تو حالت خیلی بده !

بدنت خیلی گرمه بخدا !


 

نه بابا !

چی می گی تو ؟

رفته بودم « آیس پک » بخورم .


 

دیووووووووووووونه !

« آیس پک » که بخوری ، باید بلرزی ، نه اینکه « تب » کنی !!!!

هه هه هه هه

حالا دیگه ما رو دست میندازی دیگه !

باشه !!!

حتی وقتی حالت بده ، بازم شوخی ها !


 

عجب آدمیه ها !

راست می گم بخدا !

رفتم « آیس پک » میانه .

می دونی که کجاست .

توی خیابون معلم .

یه جهنمیه اون تو .

انگار بردنت توی جهنم ، دارن بهت « بستنی » می دن .

بدبختی اونجاست که بعضیا میان اونجا « پیتزا » میخورن .

نمی دونم چه بلایی سر اون بنده خدا ها اومده که توی اون گرما داشتن « پیتزا » می خوردن .

خدا کنه نیروهای صلیب سرخ ، زودتر برسن و اونا رو نجات بدن .

من بیشتر از خودم نگران اونام .


 

آره .

معلومه که حسابی گرم بوده .

بدنت خیلی گرمه .


 

جون داداش ، هیچی نباشه ، 35 درجه ، دیگه رو شاخشه .

دست کم ، 35 درجه گرما داشت .

من که دیگه غلط بکنم ، برم « آیس پک » میانه رو بخورم .


 

اینا که ادعا دارن که 60 میلیون تومان دادیم ، امتیازشو گرفتیم .

600 هزارتومن هم میدادن یه کولر می گرفتن که ملت اینجوری « آب پز » نشن .


 

ای خدا ، برس به داد این ناتوان « آب پز شده »

« آیس پک » نگو ، « سونا خشک بگو »


 

ها ها ها ها ها ها ............... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

آره !  

خیلی جالبه ها !

زین پس به جای واژه ی غریب و نامانوس « آیس پک میانه » بگویید « سونای خشک میانه » .


 

آخی !

یه ذره حالم بهتر شد !

اینجا « میانه » است دیگه !

باید باهاش ساخت !


 


پینوشت :
  • برای دیدن کلیه ی مطالب مربوط به یک موضوع در پایین همین مطلب و در قسمت برچسبها ، بر روی کلمه ی مربوطه کلیک کنید . 
  •  با کلیک بر روی کلمه ی « نظرات » در پایین همین متن ، می توانید نظرات و اندیشه های خود را در ارتباط با این نوشتار ، بنویسید ، تا هم من و هم دیگر خوانندگان ، از نظر شما بهره مند شوند . 
  • اگر حوصله ی نظر دادن ندارید و یا اصلا نظری در این باره ندارید ، می توانید در قسمت « واکنش ها » در پایین همین متن ، فقط بر روی یک عبارت کلیک کرده و آن عبارت ، واکنش شما به این متن خواهد بود .                      

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بازدیدکننده ی گرامی ، از اینکه بنده رو مفتخر به دریافت نظرات ارزشمند خودتون می کنید ، متشکرم . حسین حقگو

Free counter and web stats