۱۳۸۹ تیر ۲۲, سه‌شنبه

ورود آقایان با پیراهن آستین کوتاه ، ممنوع!

« ورود آقایان با پیراهن آستین کوتاه ، ممنوع ! »
این جمله ای بود که امروز ، در محل ورودی کلانتری 11 میانه دیدم .
اول که چشمم به این عبارت خورد ، ازش رد شدم ، کمی فکر کردم و احتمال دادم که اشتباه خونده باشم .
برگشتم عقب و خوب نگاه کردم .
درست خونده بودم .
سرباز نگهبان ، بدجوری نگام می کرد .
منم که پیرهن آستین کوتاه پوشیده بودم .
خیلی این جمله ، منو به فکر فرو برد .
نتونستم بدی پیرهن آستین کوتاه رو درک کنم .
واقعا یعنی اینقدر پیرهن آستین کوتاه بده ؟؟؟!!!
اگه اینقدر بده ، اصلا چرا اجازه می دن که تولید و به بازار عرضه بشه ؟
شتر سواری ، دولا دولا ؟؟؟؟
اگه بده ، جلو تولیدشو بگیرین .
اگه خوبه ، دیگه چرا با آستین کوتاه راه نمی دین تو کلانتری ؟
آیا اسلام زیر سوال می ره ؟
آیا سبب تحریک جنسی بانوان گرامی می شه ؟
آیا مبانی اخلاقی جامعه رو تخریب می کنه ؟
آیا سبب رواج و توسعه ی فساد در جامعه می شه ؟
من هیچ دلیل قانع کننده ای برای نپوشیدن پیرهن آستین کوتاه ندیدم .

بنابراین در این موارده که به جناب آقای احمدی نژاد ( ریاست محترم جمهوری اسلامی ) حق می دم که با نوع برخورد نیروی انتظامی ، در رسانه ی ملی و در مصاحبه ی رسمی در تلویزیون ، مخالفت علنی بکنه .
و حق می دم به آیت الله حائری یزدی ، که در مصاحبه ی رسمی خودش با رسانه ها ، برخورد نیروی انتظامی رو مورد سوال و تردید قرار بده .
بقول آیت الله حائری ، در مساله ی امر به معروف و نهی از منکر ، باید احتمال « اثر » داد . و این برخورد نیروی انتظامی ....


پینوشت :
  • برای دیدن کلیه ی مطالب مربوط به یک موضوع در پایین همین مطلب و در قسمت برچسبها ، بر روی کلمه ی مربوطه کلیک کنید . 
  •  با کلیک بر روی کلمه ی « نظرات » در پایین همین متن ، می توانید نظرات و اندیشه های خود را در ارتباط با این نوشتار ، بنویسید ، تا هم من و هم دیگر خوانندگان ، از نظر شما بهره مند شوند . 
  • اگر حوصله ی نظر دادن ندارید و یا اصلا نظری در این باره ندارید ، می توانید در قسمت « واکنش ها » در پایین همین متن ، فقط بر روی یک عبارت کلیک کرده و آن عبارت ، واکنش شما به این متن خواهد بود .                      

۱ نظر:

  1. واقعا درست گفتی این نوع برخورد ها نه تنها بهتر نمیکنه وضع رو بدتر هم میکنه

    پاسخحذف

بازدیدکننده ی گرامی ، از اینکه بنده رو مفتخر به دریافت نظرات ارزشمند خودتون می کنید ، متشکرم . حسین حقگو

Free counter and web stats