۱۳۸۹ تیر ۳۰, چهارشنبه

چرا باید در پمپ بنزین ، موبایل را خاموش کرد ؟

 اگر گفتيد چرا نبايد توي پمپ بنزين با موبايل حرف زد؟


به گزارش الف، من نشنيدم که توي ايران قانوني باشه در خصوص حرف نزدن با موبايل توي پمپ بنزين... ولي گويا توي کشورهاي ديگه اين قانون هست... حالا دليلش :

مواد لازم براي اين آزمايش : اعدد ماهيتابه ، 3 قطعه ي کوچک فلزي مثل شکل ، 1ورق فويل ، 1عدد موبايل ، مقداري نفت يا بنزين

اون سه قطعه ي فلزي رو به شکل L خم کنين و در ماهيتابه بذارين
ورقه ي آلومينيومي (فويل) رو مچاله کنين و روي اين قطعات بذارين:


مقداري نفت يا بنزين روش بريزين:
حالا با گوشيتون در نزديکي ماهيتابه به يکي از دوستانتون زنگ بزنين، مهم نيست کي باشه، مهم اينه که زنگ بزنين!


کمي صبور باشين، بالاخره اتفاق خواهد افتاد:




آتيش:



تعجب کردين؟! يادتون باشه اين آزمايش رو در محلي امن انجام بدين، و دفعه ي ديگه که به پمپ بنزين رفتين، گوشيتون رو خاموش کنين بخصوص موقع پر کردن باک!!!

۲ نظر:

  1. واقعا موضوع به این مهمی در ایران ندیده گرفته میشه؟عجیبه...

    پاسخحذف
  2. بله ، دقیقا .
    من توی کاتالوگ موبایل خودم خونده بودم که گفته بود توی پمپ بنزین موبایلتونو خاموش کنین . و دقت هم کرده بودم که مردم نه تنها خاموش نمی کنن بلکه توی پمپ بنزین ، حتی با موبایل حرف می زنن .
    واقعا عجیبه .
    تا بلایی سر یکی نیاد ، اینا عبرت نمی گیرن .

    پاسخحذف

بازدیدکننده ی گرامی ، از اینکه بنده رو مفتخر به دریافت نظرات ارزشمند خودتون می کنید ، متشکرم . حسین حقگو

Free counter and web stats