۱۳۸۹ تیر ۲۴, پنجشنبه

ازدواج خواهر زاده ی احمدی نژاد با دختر ترک

این خبر را بخوانید که در سایت الف درج شده بود . 
علیرضا خواهر زاده "محمود احمدی نژاد" رییس جمهور ایران در آینده نزدیک با معصومه دختر "رحمی اونورشان" تاجر ترکیه ای ازدواج خواهد کرد.
به گزارش فرارو از ریانووستی، این مطلب را " Vesti.Az" به نقل از رسانه های گروهی ترکیه گزارش می دهد. اونورشان مدیر کل خانه انتشارات "اهل بیت" به رسانه های ترکیه ای اطلاع داد که دختر وی و خواهر زاده رییس جمهور ایران در سال 2008 در تهران با یکدیگر آشنا شدند زمانی که معصومه در آنجا مشغول تحصیل بوده است.
اونورشان گفت: "من تقریبا یک سال و نیم است که از آشنایی آنها مطلعم. علیرضا و معصومه در دانشگاه تهران تحصیل می کردند. ما مخالفتی برای ازدواج آنها نداریم. چند ماه قبل علیرضا به همراه مادرش به استامبول سفر کرده و در آنجا خانواده های ما با یکدیگر آشنا شدند. به زودی قرار است که مراسم ازدواج آنها در استامبول برگزار شود".



یک سال و نیم رابطه و آشنایی یک دختر خارجی و یک پسر ایرانی . آیا نیروی انتظامی ، این رابطه را برای دیگران هم می پسندد و آیا با آن برخورد فیزیکی نخواهد کرد ؟ 

پینوشت :
  • برای دیدن کلیه ی مطالب مربوط به یک موضوع در پایین همین مطلب و در قسمت برچسبها ، بر روی کلمه ی مربوطه کلیک کنید . 
  •  با کلیک بر روی کلمه ی « نظرات » در پایین همین متن ، می توانید نظرات و اندیشه های خود را در ارتباط با این نوشتار ، بنویسید ، تا هم من و هم دیگر خوانندگان ، از نظر شما بهره مند شوند . 
  • اگر حوصله ی نظر دادن ندارید و یا اصلا نظری در این باره ندارید ، می توانید در قسمت « واکنش ها » در پایین همین متن ، فقط بر روی یک عبارت کلیک کرده و آن عبارت ، واکنش شما به این متن خواهد بود .                      

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بازدیدکننده ی گرامی ، از اینکه بنده رو مفتخر به دریافت نظرات ارزشمند خودتون می کنید ، متشکرم . حسین حقگو

Free counter and web stats