۱۳۸۹ تیر ۱۰, پنجشنبه

مخالفت احمدی نژاد با نیروی انتظامی در مبارزه با بدحجابی

ریاست محترم جمهوری ، جناب آقای دکتر احمدی نژاد ، مجددا مخالفت خودشان را با اعمال و رفتار نیروی انتظامی در برخورد با زنان و دختران ، که تحت عنوان « طرح مبارزه با بدحجابی » صورت می پذیرد ، بطور صریح و شفاف اعلام داشتند .
در حالیکه مقامات نیروی انتظامی ، بدون ارائه ی هیچگونه سند و مدرکی ، این نوع از برخورد های توهین آمیز و حرمت شکنانه ی خود با زنان را مبنی بر دستورالعمل ها و بخشنامه های دولت دانسته اند ، ریاست محترم جمهوری در صدا و سیما و در مقابل دیدگان ملت بزرگ ایران ، به صراحت و با قاطعیت کامل ، اینگونه رفتارهای نیروی انتظامی را رد کرده و با آن مخالفت نمودند . 
حتی ایشان گفتند که اگر اینگونه رفتارهای نیروی انتظامی ، متوقف نشود ، تذکرات جدی تری به این نیرو خواهند داد . 
بنابراین ، می بینیم که ریاست محترم هیات دولت ، جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد ، با درک صحیح و درست از وضعیت موجود ، ضمن اینکه حجاب را بعنوان امری ضروری برای جامعه لازم می دانند ، ولیکن به نیازهای جوانان ، زبان و فرهنگ آنان و روحیات و خصایص ویژه ی جوانان نیز اشاره داشته و ابراز می دارند که اگر قرار است کاری انجام شود ، بایستی به زبان جوانان باشد ، نه به زور و کتک و جریمه و توهین و هتک حرمت و تخریب شخصیت . 
اینگونه رفتارهای نیروی انتظامی ، صرفا عده ای دشمن برای نظام می سازد . 
آیا کسی که شخصیتش توسط عواملی در این نظام تخریب شده باشد ، براحتی جذب دروغ پراکنی های رادیو آمریکا و رادیو فردا و ... نمی شود . 
این رادیوها که با ارائه ی چهره ای دلسوز و آزادیخواه ، به زبان جوانان سخن می گویند و حتی مقامات عالیرتبه ی دولتی نیز بهتر از من می دانند که عده ی بسیاری از مردم ایران ، از طریق ماهواره ، شنونده ی پر و پا قرص همین شبکه های خارجی هستند ، صرفا در صدد جذب جوانان ایرانی هستند . تا در لابلای هزار جور ترانه و شعر و موسیقی و اخبار متفرقه ، لااقل هر روزی یا هر هفته ای ، فقط یک مطلب در راستای اهداف « براندازانه » ی خود مطرح کنند و بقول خودشان تیشه ای به ریشه ی جمهوری اسلامی ایران بزنند . 
در این شرایط ، آیا رفتار نیروی انتظامی با جوانان و مخصوصا زنان ودختران ، چه پیامدی برای کشور در بر خواهد داشت ؟ 
آیا دختری که در سن 18 سالگی ، با برخورد تند و شدید و حرمت شکنانه ی نیروی انتظامی مواجه شده است ، این خاطره ی تلخ را به همین راحتی ها از یاد خواهد برد ؟
آیا این دختر به یک الکترون آزاد تبدیل نشده که حالا براحتی توسط رسانه هایی مثل صدای آمریکا قابل جذب است ؟
آیا می توان امیدوار بود که بهمین راحتی ، اقدامات بعدی فرهنگی بر روی این دختر اثر کند ؟ 
این در حالی است که برخی از مسئولین و مقامات دولتی نیز ، اظهار می دارند که برخورد انتظامی ، آخرین راهکار در مبارزه با بدحجابی است . 
جالب است که از آخرین نقطه ، مبارزه با بدحجابی را آغاز کرده ایم . 
ما که هنوز صدا و سیمایمان ، مظاهر بدحجابی را ترویج می کند . 
ما که هنوز وضعیت اخلاقی بازیگران صدا و سیما و فوتبالیستهایمان ، بازیگران هالیوودی را هم متعجب کرده است . 
چطور میخواهیم این زنان و دختران را به زور ، محجبه کنیم ؟ 
این فنری که این گونه تحت فشار قرار گرفته ، آیا قرار است تا آخر هم ، تحت فشار باشد ؟
اگر روزی و تحت شرایط خاصی این فنر ، آزاد شود ، چه اتفاقی خواهد افتاد ؟

البته هنوز هم ریاست محترم جمهوری ، نمی توانند آزادانه آنچیزی را که مدنظرشان است را بگویند و برخی محدودیتها وجود دارد . وگرنه جناب آقای احمدی نژاد یک مسلمان آزادیخواه عدالت طلب دوست داشتنی است که من نیز علاقه ی فراوانی به ایشان دارم . باید درک کرد که ایشان بعنوان رییس جمهور ، محدودیتهای فراوانی دارد . همین که همین حرفهای جزیی را نیز مطرح کرده اند ، برخی اظهارات تند از جانب برخی مسئولین از ایشان شده است .
نشریه ی پرتو که به موسسه ی امام خمینی و شخص آیت الله مصباح یزدی وابسته است در شماره ی 532 در سرمقاله ی خود به قلم آقای مرتضی رضاییان ، ضمن اشاره به سخنان قبلی دکتر احمدی نژاد که گفته بود به من وتو چه که دخترمان چه مدل مویی میخواهد بگذارد ، انتقادات شدیدی از ایشان می کند که می توانید با مراجعه به آدرس این سایت ، آن را مطالعه کنید .

۲ نظر:

  1. باور نمی کنم از نظر من دروغ میگه چطور ممکنه نتونه مانع نیروی انتظامی بشه ... مظلوم نمایی میکنه همه آتیشازیر سر همین رییس جمهوره...

    پاسخحذف
  2. اگه اینطوریه ، چرا زمان خاتمی ، همه می گفتن رییس جمهور کاری نداره ، نیروی انتظامی و لباس شخصی ها و ... مقصرن . حالا که رسید به احمدی نژاد ، آسمون تپید؟

    پاسخحذف

بازدیدکننده ی گرامی ، از اینکه بنده رو مفتخر به دریافت نظرات ارزشمند خودتون می کنید ، متشکرم . حسین حقگو

Free counter and web stats