۱۳۸۹ تیر ۱۰, پنجشنبه

یاهومسنجر چیست ؟

این نوشتار ، قسمت « اول » از مجموعه ی آشنایی با « یاهو مسنجر » است . 

یاهو مسنجر ، یک بسته ی همه کاره ی ارتباطی است . و هر کسی در هر جایی از جهان ، با یک کامپیوتر و یک اتصال اینترنت ، می تواند از آن استفاده کند . 

شما با استفاده از یاهومسنجر می توانید : 
  1. پیام فوری برای دوستانتان بفرستید . این پیامها بلافاصله به دوستانتان می رسند . دوستانتان می توانند از اعضای یاهو مسنجر یا ویندوز لایو مسنجر باشند . ( ویندوز لایو مسنجر ، وسیله ای برای ارسال پیام فوری در سیستم عامل ویندوز و کاری از شرکت مایکروسافت است . چیزی شبیه یاهو مسنجر )
  2. شما می توانید یک صفحه ی « پینگ باکس » ، به صفحه ی شخصی وب خودتان اضافه کنید که بدانوسیله شما می توانید به کسانی که از صفحه ی شما بازدید می کنند ، پیام فوری بفرستید . ( پینگ باکس  (ping box) : یک جعبه ی جاسازی شده در یک صفحه ی وب است که بازدیدکنندگان از صفحه ی وب می توانند برایتان پیام فوری ارسال نمایند و اینگونه ، بازدیدکنندگان را بر روی فهرست مسنجر شما ، فهرست می کند )
  3. تماس تلفنی یا مکالمه با دوستانتان داشته باشید . شما می توانید با رایانه ی دوستانتان یا موبایل و یا خط ثابت آنها ، تماس تلفنی داشته باشید . 
  4. از مکالمه ی تصویری با کسانیکه دوستشان دارید ، لذت ببرید . 
  5. عکس های دلخواهتان را با دیگران به اشتراک بگذارید . 
  6. پیام های اس ام اس به موبایل دوستانتان بفرستید . 
  7. اگر از کامپیوترتان دور هستید ، پیام فوریتان را به موبایلتان ارسال کنید . 
  8. جزییات مربوط به مخاطبینی که جزء دوستان شما هستند را بر روی یاهوی خودتان ذخیره کرده و از طریق مسنجر به آن دسترسی داشته باشید . 
  9. « پلاگین » هایی را برای انجام کارهایی همچون مشاهده ی اخبار ، بازبینی پیامهای رایانامه ( ایمیل ) و انجام بازیهای رایانه ای با دوستانتان ، اضافه کنید . 
  10. از آخرین تغییرات مربوط به دوستانتان با مشاهده ی « روزآمدسازی یاهو »ی آنها آگاه شوید . (yahoo updates)(روزآمدسازی یاهو : متون کوتاهی در باره ی فعالان برخط ( آنلاین ) که شما می توانید با دوستان و خانواده تان به اشتراک بگذارید ) 
  11. رنگها و گرافیک های ویژه را به گفتگو هایتان بیفزایید و ظاهر مسنجرتان را تغییر دهید . 
نکته : برخی از این امکانات و ویژگی های یاهومسنجر ، هنگامی که با مخاطبینی در خارج از شبکه ی یاهومسنجر ( مثلا ویندوز لایو یا پینگ باکس ) گفتگو می کنید ، قابل دسترسی نیستند .

 منبع را در اینجا ببینید

برای دیدن کلیه ی مطالب مربوط به « آشنایی با یاهو مسنجر » در پایین همین مطلب و در قسمت برچسبها ، بر روی کلمه ی « یاهومسنجر » کلیک کنید . 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بازدیدکننده ی گرامی ، از اینکه بنده رو مفتخر به دریافت نظرات ارزشمند خودتون می کنید ، متشکرم . حسین حقگو

Free counter and web stats