۱۳۸۹ شهریور ۱۱, پنجشنبه

حاج منصور تهدید می کند

حاج منصور تهدید می کند . 
حاج منصور ، رئیس جمهور رسمی جمهوری اسلامی ایران را تهدید کرد . 
حاج منصور ، مردی از جنس مردم را تهدید کرد . 
حاج منصور ، مداح اهل بیت ، فردی که خود را مومن و مسلمان و متقی می داند ، بالاترین مقام اجرایی کشور اسلامی ایران را تهدید کرد . 
در حالیکه مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا ( حفظه الله تعالی ) تا کنون در قبال اظهارات جناب مشایی مبنی بر مکتب اسلام و مکتب ایران ، موضع خصمانه و منفی نگرفته و در این رابطه در دیدار با دانشجویان نیز بیانات بسیار شیوا و ارزنده ای داشته اند ، این مداح اهل بیت ، رئیس جمهور را تهدید می کند که اگر شما جلوی مشایی را نگیرید ، من خودم درستش می کنم . 
آیا این کشور اینقدر بهم ریخته شده است که یک مداح ، به واسطه ی اینکه از جایگاهی مذهبی برخوردار شده است ، به خود جرات بدهد بالاترین مقام اجرایی مملکت اسلامی را تهدید کند ؟ 
آیا مقام ولایت ، نمی داند چه می کند ؟ 
وقتی که ولی فقیه در ملاقات با دانشجویان ، به طور صریح و شفاف موضع خود را اعلام می کند ، آیا رفتار فردی همچون حاج منصور ، توجیهی دارد ؟ 
من به این می گویم سوء استفاده از دین و موقعیت دینی . 

خوب شد که فردی مثل مشایی در دولت احمدی نژاد هست که روزنامه ها و مسئولین در باره اش حرف بزنند. صدا و سیما از مشایی می گوید . خبر بیست و سی که مثلا خبرهای داغ می گوید ، از مشایی می گوید . همه جا مشایی است . حرف از مشایی است . خوب شد که خدا مشایی را به احمدی نژاد داد . وگرنه رسانه ها بیکار می شدند . اینقدر علاف و بیکارند ، که تمام هم و غمشان شده مشایی . انگار خودشان فرشته اند یا پسر پیغمبر .

پینوشت :
  • برای دیدن کلیه ی مطالب مربوط به یک موضوع در پایین همین مطلب و در قسمت برچسبها ، بر روی کلمه ی مربوطه کلیک کنید . 
  •  با کلیک بر روی کلمه ی « نظرات » در پایین همین متن ، می توانید نظرات و اندیشه های خود را در ارتباط با این نوشتار ، بنویسید ، تا هم من و هم دیگر خوانندگان ، از نظر شما بهره مند شوند . 
  • اگر حوصله ی نظر دادن ندارید و یا اصلا نظری در این باره ندارید ، می توانید در قسمت « واکنش ها » در پایین همین متن ، فقط بر روی یک عبارت کلیک کرده و آن عبارت ، واکنش شما به این متن خواهد بود .                      




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بازدیدکننده ی گرامی ، از اینکه بنده رو مفتخر به دریافت نظرات ارزشمند خودتون می کنید ، متشکرم . حسین حقگو

Free counter and web stats