۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۶, پنجشنبه

تجاوز مامورنماها به دختر جوان

جام جم آنلاین: ۳ مرد جوان که خود را به عنوان مامور معرفی کرده بودند با عنوان بدحجابی دختر جوان را ربودند و او را مورد آزار و اذیت دادند.

به گزارش فارس ، شامگاه پنجشنبه ۹ اردیبهشت امسال مأموران مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ از وقوع یک حادثه با خبر شدند.
مأموران طی تماس یک دختر جوان با این مرکز دریافتند این فرد از سوی ۳ جوان ربوده شده و پس از آزار و اذیت توسط این افراد در منطقه‌ای رها شده است.
پرونده این دختر جوان در پایگاه یکم پلیس آگاهی تشکیل و به دادسرای امور جنایی تهران فرستاده شد و به این ترتیب با دستور دادیار شعبه سوم دادسرا تحقیق از شاکی پرونده آغاز شد.
شاکی که دختر جوان ۲۰ ساله‌ای بود مدعی شد حوالی ساعت ۲ در اتوبان بابایی برای رفتن به منزل منتظر خودرو بودم که یک خودروی ریو سفید رنگ با ۳ سرنشین ایستاد و این افراد خود را مأمور معرفی کردند.این ۳ جوان که خود را وابسته به یک نهاد معرفی کردند و با نشان دادن بی‌سیم و گاز اشک‌آور عنوان کردند به دلیل بد حجابی باید به همراه آنها به مقررشان بروم.پس از آنکه من از سوار شدن به خودرو امتناع کردم این افراد مرا تهدید کردند که به این ترتیب مجبور شدم سوار خودرو شوم و این تازه ابتدای مشکلات من بود.
این دختر جوان مدعی شد این افراد مرا به نقطه نامعلومی بردند و و پس از رسیدن به آن محل ،‌ مورد آزار و اذیت قرار دادند و سپس در نقطه‌ای نامعلوم رهایم کردند.
با مشخص شدن زوایای پنهان این پرونده دادیار شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران دستورات لازم را برای شناسایی و دستگیری این افراد صادر کرد.

۳ نظر:

  1. مأمورن عزبز من. رو خبرگزاریا گندش درمیاد میشن مأمورنما.

    پاسخحذف
  2. احتمال اینکه مامور باشن ، خیلی زیاده .
    مطمئنا هر کدوم از ما ، فقط توی شهر خودمون ، خبرهای جالبی از فساد اخلاقی قاضی ، پیشنماز مسجد ، بزرگای شهر ، شهردار ، مامور نیروی انتظامی و ... شنیدیم .
    اما در این مورد چون حتی شنیده ای هم وجود نداشت که بگه ، اینا احتمالا مامور بودن ، بنابراین من هم در این مورد ، چیزی ننوشتم .
    باتشکر از شما که همیشه برام نظر می ذارین.

    پاسخحذف
  3. سلام
    چی بگم تو این زمونه همه چی امکان داره شاید مامور بودن و خودشون حکم بد حجابی رو واسه بد بخت فلک زده بریدن

    پاسخحذف

بازدیدکننده ی گرامی ، از اینکه بنده رو مفتخر به دریافت نظرات ارزشمند خودتون می کنید ، متشکرم . حسین حقگو

Free counter and web stats