۱۳۸۹ خرداد ۴, سه‌شنبه

تبعیض

روبروی خانه ای که من در آن مستاجر هستم ، مراحل ابتدایی و پی ریزی یک مجتمع تجاری مسکونی در حال انجام است .
اینجا میانه ، خیابان پیام نور ، کوچه ی گلبن :
امشب تا ساعت 10 شب در حال کار بودند که ناگهان نیروی انتظامی ، به محل سرازیر شد و کار را متوقف کرد .
چرا که برابر مقررات ، مجاز نیستند که بعد از ساعت 7 غروب ، کار کنند .
اما یکی از دوستانم گفته بود که در خیابانی که ساکن هستند ، تعدادی از اهالی محل ، با ایجاد سر و صدا در قهوه خانه ای که در آنجاست ، تا ساعت 2 نصف شب ، خواب را بر همسایگان حرام می کنند .
آنها می گفتند که در همین رابطه با نیروی انتظامی نیز تماس گرفته اند ، اما پلیس 110 گفته به ما ربطی ندارد و باید به اماکن اطلاع دهید .
این در حالی است که چند وقت پیش ، در تلویزیون ، همین نیروی انتظامی پز می داد که ما مواردی را که حتی به آتش نشانی ، بیمارستان یا نهادهای دیگر باشد و به ما اطلاع دهند ، به مبادی مربوطه منعکس می کنیم و به این ترتیب نیروی انتظامی را نیرویی خدوم معرفی کرد .
ولی در واقع شاهد هستیم که نیروی انتظامی ، باز هم مثل همیشه افتضاح است .
اماکن ، بخشی از همین نیروی انتظامی است .
اینها به خودشان اطلاع نمی دهند . با خودشان همکاری ندارند . من چگونه باور کنم که تبلیغات تلویزیونی شان دروغ نیست !
مطمئنا دروغ است .
اما امشب از حضور نابهنگام اماکن نیروی انتظامی در محله مان و توقف کار ساختمانی این آقایان متعجب شدم .
بنابراین از همسایگان ، جویای علت مساله شدم .
گفتند که در این کوچه ، یک قاضی ساکن است . و او قبلا هم تهدید کرده بود که کار را تعطیل می کند .
امشب زنگ زده به اماکن ، برای همین نیروی انتظامی بلافاصله آمده و کار را تعطیل کرده است .

نتیجه ی اخلاقی :
نیروی انتظامی ، کاملا خدوم است .
تبعیض قایل نمی شود .
مردم باید قدر نیروی انتظامی را بدانند .
اینقدر هم  تند تند نگویند نیروی افتضاحی .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بازدیدکننده ی گرامی ، از اینکه بنده رو مفتخر به دریافت نظرات ارزشمند خودتون می کنید ، متشکرم . حسین حقگو

Free counter and web stats