۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۹, چهارشنبه

خانومها ، برای همسرتان جاذبه داشته باشید

وقتي همسرتان خسته از سر کار به خانه باز مي گردد و فوراً به خواب مي رود. اصلاً متوجه نيست که شما هم وجود داريد! اما اين مطلب مي تواند يک پيام هشدار به شما باشد که بيش از پيش در کار هاي شخصي خودتان غوطه ور نشويد
وقتي همسرتان خسته از سر کار به خانه باز مي گردد و فوراً به خواب مي رود. اصلاً متوجه نيست که شما هم وجود داريد! اما اين مطلب مي تواند يک پيام هشدار به شما باشد که بيش از پيش در کار هاي شخصي خودتان غوطه ور نشويد
زماني که رابطه شما با همسرتان قدري پايدارتر مي شود، و زندگي مشترکتان را در کنار يکديگر شروع مي کنيد با مشاهده ي کارهاي رمانتيک از جانب شوهرتان واقعاً هيجان زده مي شويد، آيا اينطور نيست؟ ممکن است همسرتان در قبال شما کارهاي رمانتيک بسيار زيادي را انجام دهد؛ به عنوان مثال برايتان گل هديه بياورد، يک جعبه شکلات برايتان بخرد و در يک شام رويايي برايتان شمع روشن کند. همه ي اين عوامل دست به دست هم مي دهند تا شما را بيش از پيش دوست داشته باشيد. خوب درست است؛ اما چه اتفاقي مي افتد زمانيکه همه اين سورپرايزها بعد از مدت زماني نزديک به يک سال فروکش مي کند؟ آقا خسته از سر کار به خانه باز مي گردد و فوراً به خواب ميرود. اصلاً متوجه نيست که شما هم وجود داريد! اما اين مطلب مي تواند يک پيام هشدار به شما باشد که بيش از پيش در کار هاي شخصي خودتان غوطه ور نشويد. اين زمان موقعي است که شما بايد با کارهايي که انجام مي دهيد، جذابيت خود را بيش از پيش افزايش دهيد.
1- قدردان خود باشيد
صبح وقتي که از خواب بلند مي شويد، از اضافه وزن در بدنتان شکايت نکنيد. پيش از اينکه فعاليت هاي روزانه خود را شروع کنيد، روبروي آينه برويد، به خودتان نگاهي بيندازيد، و بگوييد: "چقدر زيبا و جذابي!" آنقدر اين کلمه را تکرار کنيد تا به آرامش و راحتي دست پيدا کنيد.
2- از او بخواهيد تا برايتان برقصد
خوب شايد نوبت به آن رسيده باشد که شما او را سورپرايز کنيد. اتاق نشيمن خود را تبديل به صحنه رقص کنيد، نور را کاهش دهيد و يک آهنگ ملايم بگذاريد. از همسرتان بخواهيد تا با شما برقصد، امکان ندارد او درخواست شما را نپذيرد به خصوص اگر لباس زيبايي بر تن کرده باشيد.
3- دکوراسيون اتاق خواب را تغيير دهيد
شما مي توانيد با تغييراتي کوچکي در اتاق خواب فضاي آن را تغيير دهيد. به عنوان مثال مي توانيد شمع هاي معطر روشن کنيد و يا از روتختي هاي قرمز رنگ استفاده کنيد.
4- لباس جذاب بپوشيد
يکي از زيباترين لباس هايي را که داريد انتخاب کنيد و يک دقيقه قبل از اينکه همسرتان عازم رفتن به محل کارش شود، در مورد رنگ لباس و اينکه در بدنتان چگونه ايستاده، توضيح دهيد. من به شما قول مي دهم که او به محض تمام شدن کارهايش به سرعت به خانه باز خواهد گشت.
5- بدن خود را معطر نگه داريد
بوي بدن يکي از پر کشش ترين جاذبه ها است که مي تواند همسرتان را به سوي شما جذب کند. شما بايد در تمام مواقع خودتان را تميز و کاملاً سرحال نگه داريد. فراموش نکنيد به طور مرتب دوش بگيريد و از خوشبو کننده ها استفاده کنيد. ميتوانيد از خوشبو کننده هاي تند استفاده کنيد. اين امر بيش از پيش همسرتان را هيجان زده خواهد کرد.
6- او را صميمانه نوازش کنيد و پيام هاي خاص برايش بفرستيد
بايد بپذيريم که آقايان عاشق توجه هستند. اين به آن خاطر است که احساس مي کنند که يک نوازش صميمانه که نشات گرفته از احساست باشد به آن معناست که شما دوستشان مي داريد. به همين دليل زمانيکه همسرتان در حال استراحت کردن روي مبل راحتي است، به او نزديک شويد و دستتان را در موهايش بکشيد. همچنين مي توانيد او را ماساژ دهيد تا بيش از پيش به آرامش برسد.
7- همچنان خود را جذاب نگه داريد
موهايتان را هميشه مرتب نگه داريد و بوي بد دهانتان را نيز از بين بريد؛ چراکه اين موارد موجب مي شوند تا او از شما دور شود. شما بايد به خوبي از بدن خود مراقبت کنيد و ظاهر خود را در تمام موارد آراسته نگه داريد. اگر هميشه بدون آرايش هستيد، بد نيست که هراز چند گاهي با يک آرايش ملايم اما در عين حال جذاب او را غافلگير کنيد.
8- او را به خيال و رويا ببريد
هيچ چيز بدي در مورد اوهام و رويا وجود ندارد. ميتوانيد خيال پردازي کنيد و از او بخواهيد تا روياهاي شما را تبديل به واقعيت کند. اگر او با درخواست شما موافق است، پس ديگر منتظر چه هستيد؟
تناسب اندام سبب افزايش جاذبه است
اين يک حقيقت است که يک بدن متناسب و سالم، جاذبه بسيار بالايي دارد. البته منظور ما اين نيست که بايد ماهيچه هاي بزرگي در بدن خود پرورش دهيد و خودتان را تبديل به يک بدنساز کنيد. زماني که تناسب اندام داشته باشيد، اعتماد به نفستان افزايش پيدا کرده، بدنتان راست مي ايستد و زيباتر راه ميرويد. زماني که احساس کنيد قوي، سالم و جذاب هستيد، بهتر راه مي رويد و مردم هم متوجه اين جذابيت و زيبايي شما خواهند شد.
اگر مي خواهيد که از اندامي جذاب و متناسب برخوردار شويد، بايد در برنامه روزانه خود قدري حرکات بدنسازي و نرمش هاي ايروبيک را بگنجانيد. همچنين بايد نگرش خود را نسبت به غذاهايي که مي خوريد نيز تغيير دهيد. غذا مانند سوخت بدن است و همه افراد بايد غذا بخورند؛ اما هدف اصلي اين است که افراد ياد بگيرند چگونه مي توانند بدون حذف وعده هاي غذايي به درستي غذا بخورند.
به طور معمول خوب است که افراد هفته اي 5 مرتبه و هر بار به مدت 30 دقيقهفعاليت هاي ايروبيک و هوازي را انجام دهند. در کنار حرکات ايروبيک بد نيست به مدت 20 دقيقه نيز از نرمش هاي قدرتي بهره بگيريد و استقامت بدن خود را افزايش دهيد.
به هر حال اگر در برنامه زندگي خود آداب صحيح غذا خوردن را ياد بگيريد، مي توانيد همواره بدن خود را در حالت تعادل نگه داريد. اگر از شکلات و سيب زمني سرخ کرده پرهيز کنيد، بدن شما به اين شيوه زندگي عادت کرده و ديگر نياز به خوردن آنها را در خود احساس نخواهيد کرد. گهگاه مي توانيد تغييرات کوچکي را نيز در رژيم غذايي خود ايجاد نماييد. با اضافه کردن ميوه به رژيم غذايي خود مي توانيد ميان وعده هاي شيرين را حذف کنيد. بعد سبزيجات را نيز به آن اضافه کنيد و ميزان وعده هاي غذايي را تا حد امکان کاهش دهيد. بايد حد معيني را براي هر وعده غذايي در نظر بگيريد. ممکن است به خوردن عادت کرده باشيم و به همين دليل ممکن است که نتوانيم تشخيص دهيم يک وعده معمولي چه ميزاني است.
به خاطر داشته باشيد که يک بدن متناسب و سالم، خيلي جذاب تر است و براي اينکه بتوانيد از نظر فيزيکي به تناسب برسيد، بايد چربي هاي بدن خود را از بين برده، جريان خون را در بدن خود به گردش بيندازيد و حرکات استقامتي، و هوازي (ايروبيک) انجام داده و از رژيم غذايي سالمي استفاده کنيد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بازدیدکننده ی گرامی ، از اینکه بنده رو مفتخر به دریافت نظرات ارزشمند خودتون می کنید ، متشکرم . حسین حقگو

Free counter and web stats