۱۳۸۹ خرداد ۱۰, دوشنبه

مچ گیری دانشجویان از دروغ پردازی سبزها

تعدادی از دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد در اقدامي جالب، رسانه هاي پرمدعای حامی فتنه را دست انداختند.

 به گزارش شبکه خبر دانشجو از مشهد، ماجراي شوخي تعدادي از دانشجويان دانشگاه فردوسي مشهد با يکي از دوستان خود که در شبکه فيس بوک انجام شد، رسوایی تریبون های رسانه ای اقلیت فتنه جو در داخل و خارج کشور را به همراه داشت.

 بر اساس این گزارش تعدادي از دانشجويان دانشگاه فردوسي به منظور شوخی کردن با یکی از دوستانشان به نام محمد فیض، در فيس بوك صفحه اي تحت عنوان «محمدفيض را آزاد كنيد» ايجاد کردند كه در مدت كمتر از يك هفته تعداد كثيري از بازديدكنندگان به عضویت اين صفحه درآمدند.

در پی این اقدام، تریبون های رسانه اي جریان فتنه در سايت هاي «كلمه»، «دانشجو نيوز»، «پيك ايران»، «جرس» و صدای آمریکا (VOA) به انعکاس گسترده خبر زندانی شدن و حتی کشته شدن نامبرده پرداختند.

سایت دانشجو نیوز در خبری با اظهار تاسف از دستگیری این دانشجوی مشهدی، آورده است: محمد فيض يكي از دانشجويان دانشكده فني دانشگاه فردوسي مشهد پس از پايان تجمع روز دوم خرداد دانشجويان دانشگاه فردوسي توسط نهادهاي امنيتي بازداشت شد؛ از زمان دستگيري محمد فيض تاكنون، وي هيچ تماسي با خانواده اش نداشته است.

 این سایت در ادامه خبرسازی خود آورده است: هم اكنون خانواده اين فعال دانشجويي در بي خبري كامل از وضعيت فرزندشان به سر مي برند و هيچ اطلاعي از مكان بازداشت اين دانشجو دردست نيست.

 یک سایت منتسب به این جریان نیز در خبر دروغ دیگری نوشت: در پي بازداشت محمد فيض، دانشجويان دانشگاه فردوسي مشهد در حال تدارك تحصن هاي دانشجويي در اعتراض به اين بازداشت مي باشند و اعلام كرده اند كه در صورت ادامه بازداشت وي در صحن دانشگاه متحصن خواهند شد.

 این سایت در ادامه خیالبافی خود، آورده است: گفتني است در طي تجمع سبزها در دانشگاه فردوسي مشهد، درگيري هاي لفظي بين بسيجي ها و دانشجويان معترض پيش آمد كه طي آن بسيجي ها به تهديد دانشجويان پرداختند.

اما درحالی که لحظه به لحظه خبر دستگیری، شکنجه و کشته شدن محمد فیض در فضای رسانه ای بویژه در سایت های و وبلاگ های جریان فتنه بیشتر و بیشتر انتشار می یافت، محمد فيض روز پنجشنبه در صفحه فيس بوك مطلب زير را خطاب به دوستان خود نوشت: «خاك برسر همتون اين قدر چرت و پرت گفتيد كه الان VOA گفت كه منو گرفتند، ببينم آخرش مي تونين واسه من دردسر درست كنيد؟!»

 لازم به ذكر است مانور تبلیغاتی رسانه های منتسب به جریان فتنه بر روی خبر ساختگی دستگیری محمدفیض و همچنین تجمع خیالی در روز دوم خرداد در این دانشگاه در حالی که هيچ تجمعي در این روز در دانشگاه فردوسی برگزار نشده بود، شگفتی، بهت و  اسباب خنده دانشجویان این دانشگاه را فراهم کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بازدیدکننده ی گرامی ، از اینکه بنده رو مفتخر به دریافت نظرات ارزشمند خودتون می کنید ، متشکرم . حسین حقگو

Free counter and web stats