۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۹, چهارشنبه

بزرگترین دروغ های مردان

ما در این مقاله برای اینکه به علت دروغ گفتن مردان پی ببریم با چند نفر از کارشناسان ارتباطات اجتماعی در بین مردان صحبت کردیم. پس با ما باشید.
دروغ پنجم: توی ترافیک گیر کرده بودم
جان آمادو، یک نویسنده معتقد است که مردان ترجیح می دهند که دلیل فوق را بیاورند تا دلیل واقعی تاخیرشان را. چون برایشان ساده تر است. به خاطر داشته باشید که ارتباط برقرار کردن با مردها به خوبی و سادگی رابطه برقرار کردن با خانمها نیست.
دروغ چهارم: این زیاد گران نیست
مردها دوست ندارند نارضایتی شما را ببینند حتی اگر شما حساب بانکی مشترکی با هم نداشته باشید. بارتن گلداسمیت یک نویسنده می گوید: مردها حاضرند دروغ بگویند تا ثابت کنند که درمقابل پولشان مسئولیت پذیر و جوابگو هستند. او نمی خواهد که شما فکر کنید که شوهرتان پولش را خرج خریدن یک تلویزیون پلاسما می کند. مطمئن شوید که هر دو در یک سطح هستید و بعد درمورد مسائل مالی از او بپرسید.
دروغ سوم: من تو راهم
مردها این جمله را وقتی می گویند که شما آنها را مجبور می کنید تا شما را در مراسمی ببینند که اصلا دوست ندارند در آنجا حاضر شوند. مثل مهمانی های خانوادگی شما. او از حاضر شدن در آنجا طفره می رود و راضی به انجام این کار نیست. او مستقیما نمی تواند به شما دلیل عدم حضورش را بگوید همچنین نمی تواند کج خلقی اش را مستقیما به شما نشان دهد. بنابراین، این جمله را می گوید تا تاخیرش را توجیه کند.
دروغ دوم: من زیاد سیگار مصرف نمی کنم
این دروغ به یک مشکل جدی اشاره دارد. اگر باوجود آنکه می دانید همسرتان زیاد سیگاراستفاده می کند، اما به شما گفت که کم مصرف می کند مطمئن باشید که یک مشکل جدی دارد.
دروغ اول: نه تو چاق نیستی
اگر شما درمورد چاقی تان از همسرتان سوال کرده اید، با این سوال از او خواسته اید که با یک جواب مورد علاقه تان آرامتان کند مثلا بگوید نه چاق نیستی. ممکن است اگر او بخواهد راستش را بگوید شما چندوقتی او را کنار بگذارید و به طرفش نروید. این یک جواب درست و خوبی است که او به شما داده. بنابراین با مطرح کردن این گونه سوالها از همسرتان او را در یک شرایط سخت قرار ندهید. اگر می خواهید راستش را بشنوید به سراغ یکی از دوستانتان بروید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بازدیدکننده ی گرامی ، از اینکه بنده رو مفتخر به دریافت نظرات ارزشمند خودتون می کنید ، متشکرم . حسین حقگو

Free counter and web stats