۱۳۸۹ خرداد ۱, شنبه

شوهرتان را جذب کنید

آيا مي خواهيد براي مرد خود جذاب تر شويد؟ چيزهاي جديد در زندگي براي هر کسي جالب است، سعي کنيد علائق او را بشناسيد و با رعايت اين 5 راهکار، همواره در نگاه وي جذاّب تر، جديد و دوست داشتني تر باشيد.
1- در هيجانات و علائق ورزشي، او را همراهي کنيد
طرفدار تيم ورزشي مورد علاقه وي باشيد، اين کار مردها را به وجد مي آورد، اگر خانه دار هستيد، در حين انجام امور خانه، مي توانيد از نتيجه و مراحل بازي سوال کنيد، بعضي از مردها عاشق ورزش مورد علاقه اشان هستند. با اين کار خود را به وي نزديک تر کرده و روابط خود را مستحکم تر مي کنيد. در اين صورت، شما براي وي، حکم رفيقي را داريد که او را در تمام مراحل و هيجانات بازي همراهي مي کند.
2- براي او جشن و ميهماني بگيريد
بيشتر مردها به تاريخ تولّد و ميهماني براي خود حتّي فکر نمي کنند، اين شما هستيد که با گرفتن يک ميهماني، دعوت دوستانش، تدارک غذا و پذيرايي جالب و جديد، مي توانيد او را خوشحال و غافلگير کنيد. اين کار تأثيري عاشقانه در ذهن او خواهد داشت. متأسفانه در حال حاضر بيشتر همسران به اين کارها و خوشحالي شوهرشان اهميّتي نمي دهند.
3- او را در روابط با دوست هاي پسرش راحت بگذاريد
اين مسئله از قديم تا کنون باعث اختلافات بين زن و شوهر بوده، بدون شک هر مردي دوست دارد اوقاتي را با همجنس خود و دوستانش بگذراند، مردها افکاري دارند که تنها خود جنس مرد مي فهمد، اين طبيعيست، باور کنيد! آنها نياز دارند که حتيّ براي چند ساعت، آزاد از مسئوليّت هاي زندگي، با دوستان خود تفريح کنند، بنابراين تحمّل داشته باشيد، با غر زدن و شکايت، تنها اوضاع را بدتر مي کنيد. در صورت ملايمت، او نيز متقابلاً خوشحال مي شود که شما نيز با دوست هاي دخترتان رفت و آمد کنيد.
4- با او فيلم ببينيد و لذّت ببريد
حقيقت اين است که بيشتر مردها اوقات فراغت خود را دوست دارند جلوي تلويزيون بنشينند و استراحت کنند، شما نيز در ديدن فيلم و برنامه هاي دلخواه وي، او را همراهي کنيد. در صحنه هاي هيجان انگيز يا خنده دار، از خود عکس العمل نشان دهيد و او را به هيجان بياوريد. براي اين کار وقت بگذاريد و سعي کنيد طي فيلم پشت سر هم از جاي خود تکان نخوريد.
5- با غذاي دلخواه وي، او را غافلگير کنيد.
درست است که خانمها هميشه بايد غذا درست کنند، امّا گاهي وقتها، با درست کردن غذاي دلخواه وي و چيدن ميزي رويايي و دو نفره، او را غافلگير کنيد. اين کار نه تنها او را خوشحال مي کند، بلکه مي فهمد که براي او ارزش زيادي قائليد.
اينها فقط نمونه هاي کوچکي از راههاي جذّابيت مي باشد. بطور خلاصه، براي تحت تأثير قراردادن مرد خود، بهترين راه، درک متقابل است. سعي کنيد همواره با نشاط باشيد. شايد باورتان نشود، ولي خيلي از مردها، زن ها و دخترهايي که گاهي اوقات رفتاري مردمنش و قوي دارند را بيشتر دوست دارند تا زناني ضعيف و بي اراده.
با رعايت اين نکات، رابطه ي شما هر روز قوي تر شده و خود او نيز مشتاق خواهد بود تا ساعاتي بيشتري را در کنارتان باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بازدیدکننده ی گرامی ، از اینکه بنده رو مفتخر به دریافت نظرات ارزشمند خودتون می کنید ، متشکرم . حسین حقگو

Free counter and web stats