۱۳۸۹ دی ۲۹, چهارشنبه

زشت ترین مرد چین در جستجوی همسر

مردی که خود را زشت ترین مرد چین نامیده ، چهره اش را با یک ماسک اسکی مشکی پوشانیده ، در خیابان ناپینگ در چانگ کینگ در غروب 19 ژانویه با یک بنر که روی آن نوشته بود که به دنبال یک همسر می گردد ، ظاهر شد . 
شاهدان میگویند او مردی با قد 160 سانت و کمی چاق بود . روی تابلویی که او در دست داشت نوشته بود : « زشت ترین مرد چین ، با قدی کمتر از 150 سانت ، با یک شکم گنده مثل طبل ، ابه ، کور ، معلول ، موهای کم پشت ، و بی سواد در جستجوی یک همسر است » 
با این وجود استانداردهای او بسیار بالا بود . او مشخصات پنج تن از ستارگان فیلم های چینی را لیست کرده بود . اندام « ژو شون » ، چشمهای « لیو تائو » ، شیک پوشی « وانگ یان » ، شخصیت « لین شینرو » ، موهای بلند « ژانگ زی یی » و دیپلم کالج با نمره AQQ . 
او به تماشاچیانش می گفت که اسمش ، دانگ دونگ بوده و تقریبا 24 سال داشته با تحصیلات متوسطه و یک مدل لختی بوده که ماهانه حدود 700 یوان ( 106 دلار ) درآمد داشته است . 
خانواده ام نمی دانند که من الان اینجا و در جستجوی یک دوست دختر هستم و نمی خواهم که آنها مرا بشناسند . او افزد این دلیلی است که چهره ام را پوشانده ام . این بهانه ی او با استهزاء و فریادهای برخی از تماشاچیان فریاد می زدند که « تو چقدر زشت هستی ؟ لااقل بگذار صورتت را ببینیم . اگر زنها ندانند که تو چه شکلی هستی ، نمی توانند داوطلب شوند . » دانگ دونگ از برداشتن ماسک امتناع کرده و می گوید اگر این روش نتیجه ندهد به یک نمایش عمومی فکر خواهم کرد .


پینوشت :
  • برای دیدن کلیه ی مطالب مربوط به یک موضوع در پایین همین مطلب و در قسمت برچسبها ، بر روی کلمه ی مربوطه کلیک کنید . 
  •  با کلیک بر روی کلمه ی « نظرات » در پایین همین متن ، می توانید نظرات و اندیشه های خود را در ارتباط با این نوشتار ، بنویسید ، تا هم من و هم دیگر خوانندگان ، از نظر شما بهره مند شوند .


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بازدیدکننده ی گرامی ، از اینکه بنده رو مفتخر به دریافت نظرات ارزشمند خودتون می کنید ، متشکرم . حسین حقگو

Free counter and web stats