۱۳۸۹ بهمن ۱۰, یکشنبه

موسوی خائن


واکنش موسوی به خبر کمک محمود عباس
۰۹ بهمن ۱۳۸۹
یکی از سران داخلی فتنه اسناد الجزیره را که حتی مورد تایید سران ارشد تشکیلات خودگردان هم قرار گرفته، گزارشی آشفته نامیده که توسط دروغگویان منتشر شده است.

به گزارش شبکه ایران، «میرحسین موسوی» طبق روال همیشگی خود، اسناد منتشر شده از سوی شبکه تلویزیونی الجزیره را هم تکذیب کرده و آن را سناریوی جمهوری اسلامی ایران علیه او و جریان حامی‌اش نامیده است!

موسوی در یادداشتی که در سایت رسمی خود منتشر کرده، گزارش مستند الجزیره را که حتی مورد تایید سران ارشد تشکیلات خودگردان هم قرار گرفته است، گزارشی آشفته نامیده که توسط دروغگویان منتشر شده است.

او همچنین بدون اشاره به شعار «نه غزه؛ نه لبنان» حامیان خود در روز قدس سال گذشته و همچنین تقدیر آنان از جریان فتح و شخص محمود عباس در روز قدس امسال به دلیل موضع‌گیری علیه رئیس جمهوری اسلامی ایران، عباس را فردی نامیده که «کوس رسوائی او بر سر هر کوی و برزن زده شده» و حرف‌هایش ارزشی ندارد.

عباس تایید کرد؛ موسوی تکذیب!

البته این رویکرد میرحسین موسوی در برابر اسناد رسمی و مستند مسبوق به سابقه است؛ همانگونه که وی نقش‌آفرینی موثر اعضای گروهک تروریستی منافقین در آشوب‌های روز عاشورای ۸۸ را نیز یک خیال‌بافی از سوی حکومت ایران نامید.

گفتنی است روز گذشته شبکه تلویزیونی «الجزیره» اسناد همکاری تشکیلات خودگردان فلسطین با رژیم صهیونیستی برای تضعیف جنبش حماس را به وسیله حمایت و هدایت آشوبگران ایرانی افشا کرد.

این اسناد نشان می‌دهند که «صائب عریقات» مذاکره کننده ارشد تشکیلات خودگردان فلسطین در گفت‌وگو با «جمیز جونز» مشاور امنیت ملی آمریکا در دوازدهم اکتبر سال ۲۰۰۹ تصریح کرده است: «محمود عباس برای همراه کردن جریانی در ایران که حامی سازش با اسرائیل بودند، یک تاجر فلسطینی را راضی کرد تا پنجاه میلیون دلار برای راه اندازی یک شبکه رادیویی یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ایران یعنی میرحسین موسوی پرداخت کند.»

چند روز پیش هم «نبیل شعث» یکی از بلندپایگان حکومت خودگردان، در مصاحبه‌ای که ۲۵ ژانویه ۲۰۱۱ از تلویزیون الجزیره پخش شد، تائید کرد که اسناد منتشر شده جعلی نیست و مجموعه‌ای از گفت و شنود‌ها و تبادل اندیشه‌ها در مذاکرات با اسرائیل بوده است.

همچنین افشای این سند در حالی صورت گرفته است که «آیت‌الله جنتی» دبیر شورای نگهبان قانون اساسی مرداد ماه سال جاری در خطبه‌های نمازجمعه تهران خبر داد سران فتنه یک میلیارد دلار با واسطه برخی کشورهای عربی به‌ویژه عربستان سعودی برای براندازی نظام دریافت کرده‌اند. این اظهارات اگرچه در آن زمان با واکنش جریان رسانه‌ای فتنه مواجه شد و آن‌ها تلاش کردند افشاگری دبیر شورای نگهبان را مخدوش کنند اما افشاگری اخیر الجزیره حکایت از صحت این مدعا دارد.


© 2011 - الف


پینوشت :
  • برای دیدن کلیه ی مطالب مربوط به یک موضوع در پایین همین مطلب و در قسمت برچسبها ، بر روی کلمه ی مربوطه کلیک کنید . 
  •  با کلیک بر روی کلمه ی « نظرات » در پایین همین متن ، می توانید نظرات و اندیشه های خود را در ارتباط با این نوشتار ، بنویسید ، تا هم من و هم دیگر خوانندگان ، از نظر شما بهره مند شوند .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بازدیدکننده ی گرامی ، از اینکه بنده رو مفتخر به دریافت نظرات ارزشمند خودتون می کنید ، متشکرم . حسین حقگو

Free counter and web stats