۱۳۸۹ دی ۲۲, چهارشنبه

اشتباه سایت الف

اشتباه تایپی در خبری در سایت الف

  کد مطلب: 92536
دولت لبنان سقوط می کند چاپ ارسال به رفقا
۲۲ دي ۱۳۸۹
مدیر دفتر الجزیره در بیروت لحظاتی پیش به نقل از یک منبع وزارتی از استعفای جمعی 11وزیر کابینه سعد حریری ظرف امروز خبر داد.

به گزارش فارس، "غسان بن جدو " مدیر دفتر الجزیره در بیروت لحظاتی پیش با اشاره به شکست تلاش‌های سوریه و عربستان برای برون رفت از بحران کنونی در لبنان، به نقل از یک منبع وزارتی مخالفان دولت سعد حریری اعلام کرد که وزاری مخالفان امروز ساعت پنج بعد از ظهر به وقت بیروت استعفای دسته جمعی خود را در مقر رئیس فراکسیون تغییر و اصلاح (میشال عون) اعلام می کنند.
وی گفت: علاوه بر 10 وزیر مخالفان دولت سعد حریری عدنان السید حسن نیز از کابینه خارج می‌شود و بدینوسیله با استعفای یک سوم کابینه، دولت سعد حریری به طور قطع ساقط شده به شمار خواهد رفت و این امر طبق قانون اساسی لبنان بایستی رئیس جمهوری جلسات مشورتی برای تشکیل کابینه جدید برگزار کند.
غسان بن جدو تاکید کرد که این تحولات در حالی صورت می‌گیرد که سعد حریری نخست وزیر لبنان در ایالات متحده عربی به سر می‌برد و ساعت 10 امروز به وقت واشنگتن با باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا دیدار می‌کند.
جریان‌های مخالف دولت لبنان در دیدار دیروز خود با سلیمان همچنین خواستار این موضوع شدند که نشست فوق العاده کابینه به محورهای لغو پروتوکل همکاری با دادگاه حریری، بیرون کشیدن قضات لبنانی از این دادگاه، توقف حمایت‌های مالی از آن و بسته شدن دفتار این دادگاه در بیروت و همچنین ارجاع پرونده ترور رفیق حریری نخست‌وزیر اسبق لبنان و تمام موضوعات مربوط به آن به دادگاه عالی بپردازد.
مدیر دفتر الجزیره در پایان تاکید کرد که عصر امروز از یک دولت سابق در لبنان سخن خواهیم گفت.


پینوشت :
  • برای دیدن کلیه ی مطالب مربوط به یک موضوع در پایین همین مطلب و در قسمت برچسبها ، بر روی کلمه ی مربوطه کلیک کنید . 
  •  با کلیک بر روی کلمه ی « نظرات » در پایین همین متن ، می توانید نظرات و اندیشه های خود را در ارتباط با این نوشتار ، بنویسید ، تا هم من و هم دیگر خوانندگان ، از نظر شما بهره مند شوند .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بازدیدکننده ی گرامی ، از اینکه بنده رو مفتخر به دریافت نظرات ارزشمند خودتون می کنید ، متشکرم . حسین حقگو

Free counter and web stats