۱۳۸۹ بهمن ۲, شنبه

غرب آسیا له شد

امروز ، کره ی جنوبی توانست تیم ملی فوتبال ایران را از دور این مسابقات حذف کند . 
چیزی که چندان دور از ذهن هم نبود . 
فوتبال ایران ، چه در رده ی باشگاهی و چه در رده ی ملی ، در طول سالهای اخیر ، بخوبی نشان داده بود که بسیار ناتوان و ضعیف است . 
باوری که در سه بازی اخیر خود ، می رفت که دچار تغییر شود ، در بازی با کره ی جنوبی ، ضعف عمیق خود را آشکارتر از گذشته ساخت . 
بازی نامطلوب ایران و نیز تعویض های نابجا ، اشتباهات مکرر و فراوان بازیکنان ، پاس های اشتباه زیاد ، ناتوانی در استفاده از موقعیتهای حساس در منطقه ی جریمه ی زمین حریف و .... نشان از معلولیت فوتبال ایران داشت . 
این مشکل نه تنها گریبانگیر فوتبال ایران ، بلکه گریبانگیر فوتبال غرب آسیا بود . 
جام ملتهای آسیا توانست یک نکته را به خوبی نشان دهد و آن اینکه غرب آسیا ، فوتبال بسیار ضعیفی دارد . و اگر در جهان ، سخن از فوتبال آسیاست ، سخن از فوتبال شرق آسیاست و بالاخص فوتبال ژاپن و کره . اینها قهرمانان آسیا و پرچمداران فوتبال آسیا هستند . 
قطبی با دل شیری که داشت ، سالها در این فوتبال ، پول گرفت و جیبش را با پول نفت این کشور ، پر کرد و حالا با جیبی پر پول ، بهتر است مخروبه ی فوتبال ایران را تحویل دیگران داده و بار سفر بر بندد و به جایی برود تا از این پولها به نحو احسن بهره برداری کند . اکنون زمان آن فرارسیده که او مدیریت هزینه ی این پولها را بعهده بگیرد . مسلما این کار ، وقت گیر و سخت است .



پینوشت :
  • برای دیدن کلیه ی مطالب مربوط به یک موضوع در پایین همین مطلب و در قسمت برچسبها ، بر روی کلمه ی مربوطه کلیک کنید . 
  •  با کلیک بر روی کلمه ی « نظرات » در پایین همین متن ، می توانید نظرات و اندیشه های خود را در ارتباط با این نوشتار ، بنویسید ، تا هم من و هم دیگر خوانندگان ، از نظر شما بهره مند شوند .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بازدیدکننده ی گرامی ، از اینکه بنده رو مفتخر به دریافت نظرات ارزشمند خودتون می کنید ، متشکرم . حسین حقگو

Free counter and web stats