۱۳۸۹ بهمن ۳, یکشنبه

اشباح ایرانی در قطر

در بازی ایران و کره جنوبی در قطر و در قالب جام ملتهای آسیا ، در صحنه هایی از این بازی ، تماشاچیان ایرانی ، در حالیکه پرچم های ایران را در دست داشتند ، نشان داده می شدند . 
اما نکته ی جالب اینکه ، تصاویر صورت تماشاچیان واضح نبود . تصویر شطرنجی شده بود و ناواضح بود . انگار تصاویری از مجرمان را نمایش می دهند که نمی خواهند صورتهایشان دیده شود . 
فقط پرچم ها دیده می شد . 
این در حالی است که تماشاچیان کره ای به خوبی نشان داده می شدند . 
اگر قرار است که صورت تماشاچیان ایرانی ، نشان داده نشود ، بهتر است که اصلا تماشاچیان ایرانی نشان داده نشوند . صدا و سیما که خوب بلد است در اینگونه صحنه ها ، حرکت آهسته ی ضربات را مکررا و مکررا به نمایش در آورد . 
آیا واقعا نشان دادن چهره ی ایرانیان ، برایمان شرم آور است ؟ یا اینکه ما آنها را ایرانی نمی دانیم ؟
بهرحال بهتر بود که تکلیف خودمان را با خودمان روشن می کردیم . یا آنها را نشان می دادیم و یا اینکه به کلی آنها را حذف می کردیم . شطرنجی و تار کردن تصویر ، به نظر من کار درستی نبود . 
آنچیزی که در این بازی دیده شد ، نه تماشاچیان ایرانی ، بلکه اشباح ایرانی بود که در ورزشگاه اسپورتس کلاب قطر ، تیم ملی فوتبال ایران را تشویق می کردند .




پینوشت :
  • برای دیدن کلیه ی مطالب مربوط به یک موضوع در پایین همین مطلب و در قسمت برچسبها ، بر روی کلمه ی مربوطه کلیک کنید . 
  •  با کلیک بر روی کلمه ی « نظرات » در پایین همین متن ، می توانید نظرات و اندیشه های خود را در ارتباط با این نوشتار ، بنویسید ، تا هم من و هم دیگر خوانندگان ، از نظر شما بهره مند شوند .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بازدیدکننده ی گرامی ، از اینکه بنده رو مفتخر به دریافت نظرات ارزشمند خودتون می کنید ، متشکرم . حسین حقگو

Free counter and web stats