۱۳۸۹ بهمن ۳, یکشنبه

دایی و 20:30

چندی پیش برنامه ی خبری 20:30 از شبکه ی دوم سیما ، در گزارشی در برنامه ی خارج از گود خود ، خبری را منتشر کرد که در آن اردوی آمادگی تیم پرسپولیس در آنتالیای ترکیه و استقرار در یک هتل بدنام آن کشور را مورد نقد قرار داده بود . 
موضوعی که مسلما عمده ی ملت ایران نیز به آن اعتراض دارند و ضمنا بخش عمده ای از علل ضعف ها و شکست های فوتبال ایران را ناشی از اشتغال و سرگرمی آنان به امور متفرقه و مخصوصا خوشگذرانی هایشان می دانند . 
مساله ای که فساد اخلاقی در فوتبال ایران را ، بارها و بارها در رسانه ها و اذهان عمومی ملت ایران تداعی ساخته است . 
اما علی دایی ، پاسخی جانانه به این برنامه داده است . 
او بشدت به این بخش خبری و مسئولین مربوطه و در مجموع به صداوسیما انتقاد کرده و گفته که فوتبالیستها در این شرایط در ترکیه به نیایش و عبادت می پرداخته اند و اعضای تیم فوتبال پرسپولیس ، انسانهایی خودساخته و مذهبی هستند . 
کسی نیست که به آقای دایی بگوید که آنچیز که عیان است ، چه حاجت به بیان است . 
تعبد و دلدادگی دینی شدید بازیکنان پرسپولیس بر هیچ ایرانی پوشیده نیست . چنانکه هر ایرانی با دیدن بازیکنان پرسپولیس ، روحیه ی دین مداری و تدین را در آنان می بیند . 
آقای دایی به جای اینکه از اسکان تیم خود در یک هتل بدنام و در یک مکان بدنام ، از ملت ایران عذر خواهی کرده و در صدد ارتقای کیفی تیم خود باشد ، به خبرگزاری و برنامه ی خبری حمله می کند . 
آقای دایی باید از این خودسری ها دست برداشته و سر خود را به سنگ بزند ، قبل از اینکه سرش به سنگ بخورد . 





پینوشت :
  • برای دیدن کلیه ی مطالب مربوط به یک موضوع در پایین همین مطلب و در قسمت برچسبها ، بر روی کلمه ی مربوطه کلیک کنید . 
  •  با کلیک بر روی کلمه ی « نظرات » در پایین همین متن ، می توانید نظرات و اندیشه های خود را در ارتباط با این نوشتار ، بنویسید ، تا هم من و هم دیگر خوانندگان ، از نظر شما بهره مند شوند .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بازدیدکننده ی گرامی ، از اینکه بنده رو مفتخر به دریافت نظرات ارزشمند خودتون می کنید ، متشکرم . حسین حقگو

Free counter and web stats