۱۳۸۹ بهمن ۲, شنبه

پنگ چینی برای نخستین بار جزو 16 نفر برتر شد

پنگ شوآی از چین



ملبورن ، 22 ژانویه ، خبرگزاری شینهوا
« پنگ شو آی » ، بازیکن چینی با شکست دادن « آیومی موریتا » بازیکن ژاپنی در مرحله ی سوم تورنمنت تنیس باز ملبورن ، نخستین موفقیت بزرگ خود را بدست آورد .
پنگ که 25 سال سن دارد در بازی با بازیکن 20 ساله ژاپنی با یک چالش بزرگ مواجه شد که توانست در طول یک ساعت و 47 دقیقه این بازی را با نتایج 1-6 و 6-3 و 3-6 ببرد . در حالیکه از کمردرد و گرفتگی عضلات رنج می برد .
پنگ گفت : « من الان به آن بازی کر نمی کنم . او با اشاره به گرفتگی عضلات کمرش گفت من دوست دارم که فقط برای مبارزه ، تلاش کنم . می خواهم این مسابقه را ببرم . فقط به خودم می گویم خودت را حرکت بده و از فرصت برای بدست آوردن امتیاز استفاده کن .
پنگ در حالی وارد این مسابقات شد که در رتبه 54 چهانی قرار داشت . او پس از لی نا و ژنگ جیه ، سومین بازیکن چینی است . اما در صدد است که خود را به رتبه ی دومین چین برساند .
دختر ژاپنی پس از اینکه ست اول را در طول 22 دقیقه واگذار کرد ، بسیار سرسخت نشان داد و پنج موقعیت برای پیش افتادن با نتیجه ی 3-4 در دور سوم داشت .
هر چند پنگ برای پنجمین بار در مرحله سوم به موفقیت کامل دست می یافت . قبل از تامین بازیش در چهارمین نقطه بازیش ، هر پنچ امتیاز را بدست آورد .
پنگ می گوید که من به امتیازهایم نگاه نمی کنم و نمی دانم چند امتیاز دارم . فقط برای بدست آوردن امتیازات بیشتر مبارزه می کنم .
او می گوید می دانم که حریف سرسختی دارم که او یز به سختی برای هر امتیاز می جنگد و من به خودم می گویم به او امتیاز نده .
پنگ برای جایگاه یک چهارم نهایی با گنیزکا رادوانسکا از لهستان در رقابت است که او نیز در کمتر از یک ساعت با کسب نتایج 1-6 و 2-6 جزو 16 نفر برتر قرار گرفت .
پنگ می گوید من فکر می کنم او بازیکن مستعدی است . او سریع حرکت می کند و واقعا باهوش است . فکر می کنم من فقط باید بازی خودم را بکنم و فقط بجنگم . 
پینوشت :
  • برای دیدن کلیه ی مطالب مربوط به یک موضوع در پایین همین مطلب و در قسمت برچسبها ، بر روی کلمه ی مربوطه کلیک کنید . 
  •  با کلیک بر روی کلمه ی « نظرات » در پایین همین متن ، می توانید نظرات و اندیشه های خود را در ارتباط با این نوشتار ، بنویسید ، تا هم من و هم دیگر خوانندگان ، از نظر شما بهره مند شوند .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بازدیدکننده ی گرامی ، از اینکه بنده رو مفتخر به دریافت نظرات ارزشمند خودتون می کنید ، متشکرم . حسین حقگو

Free counter and web stats