۱۳۸۹ خرداد ۲۶, چهارشنبه

عاشقانه های زناشویی

۱- برای همدیگر وقت صرف میكنیم.
2 - به همه میگویم كه دوستش دارم.
3 - برای قدردانی از محبتهایش، نامة عاشقانهای برایش مینویسم.
4 - در جمع از او تعریف میكنم.
5 - وقتی غمگین است سعی میكنم ناراحتیاش را بفهمم و او را درك كنم.
6 - همیشه در اتفاقات خوب و مهم زندگی او را سهیم میكنم قبل از این كه دیگران چیزی بدانند.
7 - در همه مراحل زندگی باهم برنامه ریزی میكنیم.
8 - همواره مراقبش هستم و به نیازهایش توجه خاصی نشان میدهم.
9 - آرامش را در همه حال حفظ میكنم.
10 - باورهایم را نسبت به او همواره حفظ میكنم.
11 - پس از به پایان رسیدن روزهای پرتحرك، شبها همه چیز را برایش تعریف میكنم.
12 - اولین كسی هستم كه تولدش را تبریك میگویم.
13 - به كارهایی كه برایم انجام میدهد توجه میكنم و قدردان محبتهای او هستم.
14 - ازدواجمان را از موهبتهای الهی میدانم.
15 - برای سلامتیاش صدقه میدهم.
16 - در یك مكان یادداشتی محبتآمیز برایش پنهان میكنم و او را راهنمایی میكنم تا پیدایش كند.
17 - در همه لحظات زندگی با گذشت رفتار میكنم.
18 - سعی میكنم كه همیشه سرزنده و شوخ طبع باشم.
19 - كارهایی كه نشان دهندة محبتم نسبت به اوست برایش انجام میدهم.
20 - هرگاه از او خیلی عصبانی هستم به نكات مثبتش هم فكر میكنم.
21 - اگر احساس كنم از وسایل شخصیاش چیزی كم دارد ولی خودش نمی خرد ،حتما برایش تهیه می کنم.
22 - همه هدایایی را كه به من داده است، از صمیم قلب دوست دارم.
23 - همیشه دل آرام یكدیگر هستیم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بازدیدکننده ی گرامی ، از اینکه بنده رو مفتخر به دریافت نظرات ارزشمند خودتون می کنید ، متشکرم . حسین حقگو

Free counter and web stats