۱۳۸۹ تیر ۹, چهارشنبه

کرامت انسانی اراذل و اوباش در صدای آمریکا

صدای آمریکا ، در خبری از وضعیت اراذل و اوباش در ایران میگفت واینکه نیروی انتظامی تعدادی از این اراذل را دستگیر و در خیابان و در انظار عمومی می گردانده است .
صدای آمریکا به گونه ای این خبر را منعکس می کرد که انگار دولت ایران در حق این اراذل ، ظلم کرده و بایستی از کرامت انسانی آنان دفاع کرد .
چرا که خبری که پشت سر این خبر پخش شد ، دقیقا به مساله ی کرامت انسانی مربوط می شد .
حال این سوال مطرح است که اگر دولت ایالات متحده ی آمریکا ، نگران کرامت انسانی عده ای از اراذل و اوباش است که با قمه کشی و داد و بیداد و زورگیری ، امنیت عمومی و امنیت اجتماعی را مختل می کنند ، چگونه نگران کرامت انسانی آن زن فلسطینی نیست که عده ای صهیونیست ، به زور ، روسریش را بر می دارند .
چطور دولت ایالات متحده ، نگران کرامت انسانی آن زنی نیست که عده ای جوان صهیونیست ، او را دوره کرده و مسخره اش می کنند ؟
چطور دولت ایالات متحده ، نگران کرامت انسانی کودکان و زنان غزه نیست ، که تحت فشار تحریم ، با گرسنگی دست و پنجه نرم می کنند ؟
چطور دولت ایالات متحده ، نگران کرامت انسانی عده ای از فعالان حقوق بشر بین المللی نیست که توسط اسراییل مورد هتک حرمت و حتی قتل عام قرار می گیرند ؟
آیا الان کرامت انسانی عده ای از اراذل حیوان صفت ، همه ی درگیری فکری فعالان حقوق بشری ایالات متحده شده است ؟
اگر بتوان در بحث مبارزه با بدحجابی ، مخالفین زیادی را در جامعه ی ایران دید که با نوع برخورد نیروی انتظامی و دولت ایران ، مخالفت دارند ، ولیکن در بحث مبارزه با اراذل و اوباش ، هیچ مخالفی وجود ندارد و همه ی مردم خواهان آنند که جامعه ، محله و شهر امنی داشته باشند .
هیچ کس دوست ندارد ، وقتی بیرون می رود ، نگران این باشد که مبادا الان سر راهش یک نفر با قمه سبز شود و او را تهدید کند و در بهترین شرایط پول و دارایی های او را برباید .
هیچ کس دوست ندارد به زور توسط عده ای از اراذل و اوباش مورد تجاوز جنسی قرار گیرد و یا خواهر و مادرش مورد تهدید و تجاوز جنسی قرار گیرند .
اگر دولت ایالات متحده ، نگران کرامت انسانی این اراذل است ، ما با کمال میل حاضریم که اینان را تقدیم دولت آزاد ایالات متحده کنیم و آنگاه برخورد دموکراتیک این دولت را با این انسانها شاهد باشیم .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بازدیدکننده ی گرامی ، از اینکه بنده رو مفتخر به دریافت نظرات ارزشمند خودتون می کنید ، متشکرم . حسین حقگو

Free counter and web stats