۱۳۸۹ خرداد ۲۶, چهارشنبه

علی پهلوی هم آمد . قدم نورسیده مبارک


فردی پس از گذشت سالها از مرگ شاه معدوم، خود را فرزند او معرفی کرده و خواستار رسیدن به حق و حقوق خود شد. این موضوع به مشکل جدید ربع پهلوی تبدیل شده است.
به گزارش آتی نیوز این فرد که مشخص نیست از کجا و چگونه سر برآورده، به مشکل جدید ربع سلطنت طلبان و دار و دسته‌شان تبدیل شده است.

در این خصوص، مسعود صدر یکی از مجریان اصلی تلویزیون ضد انقلاب پارس در برنامه ای موسوم به اشکها و لبخندها از پیدا شدن شخصی خبر داد که در گفتگو با برخی تلویزیونهای ضدانقلاب خود را علی پهلوی و فرزند شاه معدوم معرفی کرده است.

صدر پس از انتقادات بسیار تند از گفته های او، وی را شخصی دانست که از طرف جمهوری اسلامی به خارج آمده است تا نظام پهلوی و شاهنشاهی را بی آبرو کند !

وی با لحنی تند و اعتراض آمیز خطاب به این فرزند تازه پیدا شده شاه معدوم گفت: علی پهلوی چه صیغه ای است؟ از کجا آمد؟ اصلا چطور آمد؟ چطور مطرح شد؟ ایشان حاوی چه شخصیتی است؟

این مجری شبکه‌های ضد انقلاب تاکید کرد: صیغه علی پهلوی ماموریتی است که بوجود آورده‌اند برای انحراف افرادی که هنوز که هنوز است اندر خم یک کوچه هستند.

صدر همچنین در ادامه با اعتراف به اینکه شرکتها و کشورهای خارجی با دور زدن تحریمها به غرب اعتنایی نمی کنند، اضافه کرد: این سیستم ما شده است؛ هر روز امیدوار کردن؛ هر روز با یک ترفند جدیدی در یک مسیر دیگری قرار دادن، هر روز لابی درست کردن و هر روز انواع و اقسام زندانیان سیاسی را بعنوان فراریان و به عنوان افرادی که اینجا پناه می‌آورند می فرستند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بازدیدکننده ی گرامی ، از اینکه بنده رو مفتخر به دریافت نظرات ارزشمند خودتون می کنید ، متشکرم . حسین حقگو

Free counter and web stats