۱۳۸۹ خرداد ۱۴, جمعه

ندا آقا سلطان ، شهید سبز یا مقتول ؟

در حالیکه دیروز تعدادی انگشت شمار از صهیونیستهای اتحادیه ی اروپا ، عکس های ندا آقا سلطان را در اعتراض به نقض حقوق بشر ، به رخ وزیر امور خارجه ی ایران می کشند ، امروز صدای آمریکا ، با افتخار به این اقدام صهیونیستهای اروپایی می بالد و آن را ننگی برای ایران اسلامی می داند .

در حالی صدای آمریکا و رسانه های این تیپی ، خودشان را به خریت می زنند که مسئولان اسراییلی ، خودشان بهتر از هر کس دیگری می دانند با خریتی که کرده اند و با حمله ای که به کاروان آزادی غزه داشته اند ، بهترین موقعیت سیاسی و بین المللی را برای ایران اسلامی و برای شخص دکتر محمود احمدی نژاد فراهم آورده اند .
در حالیکه صدای آمریکا با بهره برداری از بودجه های کلان دولت آمریکا ، با هدف اضمحلال و نابودی ایران اسلامی ، به خبرپراکنی تحریف آمیز و تفرقه افکنانه علیه ایران اسلامی مشغول است ، نابخردی فرزند نامشروع آمریکا ، این دو کشور را در گرفتاری بزرگی ، گیر انداخته که هنوز از شر یکی خلاص نشده ، کاروان های آزادی دیگر ، از سراسر جهان در حال آماده شدن و حرکت به سمت غزه است و امشب ، دومین کاروان آزادی ، به غزه خواهد رسید .
اسراییل که به لحاظ بین المللی خود را در جایگاه بسیار ضعیفی دیده و مشاهده می کند که بواسطه ی این حماقت ، تمام توجهات جهانی ، حتی توجهات دوستان و متحدانش از مساله ی هسته ای ایران به سمت مساله ی غزه و کاروان آزادی ، معطوف شده است ، به جای اینکه پاسخگوی خون 10 الی 20 بیگناه و سفاکی و ستمگریش در محاصره ی 3 ساله ی عده ای مردم ستمدیده و زجرکشیده و بیدفاع باشد ، عکس های ندا آقا سلطان را در اتحادیه ی اروپا ، دست به دست می کند و در بین سخنان وزیر امور خارجه ی ایران اسلامی ، سر و صدا راه می اندازد .
که البته به حول و قوه ی الهی ، کشورهای اتحادیه ی اروپا با این چند نفر صهیونیست ، همراه نشده و این هشت کشور ، با هم سر و صدایی راه انداختند و عکس هایی را به دست گرفتند که خوشبختانه و بحمد الله ، هیچ غلطی هم نتوانستند بکنند و با این کار ، باز هم ثابت شد که حتی در بین متحدان خویش هم جایگاه محکم و قاطعی ندارند .
ضمنا ندا آقا سلطان ، فردی نیست که بتوانند از او بعنوان شهید سبز یاد کنند و او را نمادی از مظلومیت خویش کنند . صهیونیستها که در طول تاریخ ، مظلوم نمایی را الگوی فعالیتهای سیاسی و بین المللی خویش قرار داده بودند ، این بار در ایران و در برابر ایران نیز ، همین نقشه را اجرا کردند . نقشه ی مظلوم نمایی و نقشه ی شهید سازی .
اما بازهم دست خدا با ایران و با دولت جمهوری اسلامی ایران بود .
تصاویر زیر را تلویزیون های انگلیس نشان دادند .
این تصاویر در سایتهای آنان به نمایش در آمد .
ببینید و باور کنید که قتل ندا آقا سلطان ، چیزی نبود که به همین راحتی بشود ، آن را به نظام و بسیج و سپاه ربط داد .
اندکی بی تعصب و عاقلانه نگاه کنید و بیندیشید .
ببنید که فردی که دو روز در تعقیب ندا آقا سلطان است ، چگونه عکسش و تصویرش در بی بی سی و سی ان ان پخش می شود ؟
ببینید که چگونه جهت خون ، روی صورت ندا آقا سلطان ، رو به بالا می رود .
جهت خون را ببینید .
وقتی آب سرابالایی برود ، قورباغه ابو عطاء می خواند .
پس بعید نیست در چنین شرایطی ، صهیونیستها بیایند و ایران اسلامی را قاتل ندا آقا سلطان بدانند .
ضمنا در دو تصویری که از ندا آقا سلطان منتشر شده ، مسیرهای خون روی صورتش را ببینید .
تصویرها در یک محل است . در یک زمان است و نه جسد تکان خورده و نه اینکه زمان زیادی از فاصله ی بین دو عکس گذشته است . اما تصاویری که رد خون را نشان می دهند ، کاملا متفاوت است .
نگاه کنید .
تعصب بخرج ندهید .
آیا بازهم جمهوری اسلامی را در این قضیه ، که اینقدر تابلو و ناشیانه اقدام شده  ، مقصر می دانید؟
آیا بنظر شما وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران که مثلا در خارج از کشور می تواند عملیات جاسوسی و نظامی انجام دهد ، نمی تواند یک قتل عادی را طوری انجام دهد که چنین اثرات و نشانهای تابلویی از خود بجای نگذارد ؟



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بازدیدکننده ی گرامی ، از اینکه بنده رو مفتخر به دریافت نظرات ارزشمند خودتون می کنید ، متشکرم . حسین حقگو

Free counter and web stats