۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۷, جمعه

چهر ه ی پلید فارسی 1

شبکه تلويزيوني «فارسي1» در راستاي ترويج نام جعلي خليج «ع ر ب ي» که از اهداف مغرضانه برخي کشورهاست همايشي را با عنوان جعلي خليج «ع ر ب ي» برگزار کرده است.

به گزارش خبرنگار آريا شبکه ماهواره اي صهيونيستي «فارسي1» که اين روزها با دوبله و پخش سريال هايي با مضامين غير اخلاقي و جهت گيري هاي خاص اجتماعي، به طور هدف مند و مشخص سعي در تخريب فضاي فرهنگي خانواده هاي ايراني دارد، در اقدامي خلاف منافع ملي ايران و طبعا منطقه، سعي کرده با برگزاري همايشي با موضوع بازشناخت خليج «ع ر ب ي» به جاي «خليج فارس» زمزمه هاي جديدي را پيرامون اين دروغ بزرگ از نو مطرح کند تا ميان ايران و کشورهاي حوزه خليج فارس اختلاف ايجاد کند.

شنيده ها حاکي است «رابرت مرداک» صاحب شبکه «فارسي1» در ماه مارچ ميلادي جاري در ديداري با مقامات برخي کشورها، طرح اوليه برگزاري اين همايش را ترسيم کرده بود.

اين گزارش حاکي است طي مذاکرات اين نشست مقرر شد که در ازاي اين اقدام ضد ايراني زمينه هاي حمايت مالي کلان از شبکه «فارسي1» فراهم شود.

گفتني است شبکه تلويزيوني «فارسي1» شبکه اي وابسته به صهيونيستها و متعلق به يک سرمايه دار يهودي استراليايي-امريکايي تبار به نام «رابرت مورداک» است که در محافل رسانه اي غرب به دليل دارا بودن شرکت هاي متعدد رسانه اي و مجلات پر تيراژ با مضامين غير اخلاقي تحت عنوان امپراطور رسانه اي شهرت دارد.

اين شبکه با دوبله و پخش سريالهايي با موضوعات خاص اجتماعي به طور هدفمند و با تکيه روي برخي ويژگي هاي فرهنگي ايرانيان سعي در رسوخ فرهنگي در ميان خانواده هاي مسلمان ايراني و طبيعتا تغيير فضاي فرهنگي روابط اجتماعي سالم در جامعه دارد.
منبع : سایت الف 

۱ نظر:

  1. این یک جنگ رسانه ایه. هر کی قویتره برندس.
    صدا سیمای ما هم بشینه و برنامه های آبکی پخش کنه. نتیجه هم میشه بیشتر شدن مخاطبای داخلیه این جور شبکه ها.

    پاسخحذف

بازدیدکننده ی گرامی ، از اینکه بنده رو مفتخر به دریافت نظرات ارزشمند خودتون می کنید ، متشکرم . حسین حقگو

Free counter and web stats