۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۶, پنجشنبه

تجاوز مجری صدای آمریکا به همکارش

?????? At site



صدای آمریکا تصویر مجری هتک حرمت شده خود را حذف کرد! + تصویر متجاوز
“الهام ستاکی” که از او به عنوان گوینده ستاره شبکه پی.ان.ان نام برده می شود پس از تجاوز جنسی همکارش مهدی فلاحتی که مجری برنامه روی خط است با گرفتن گواهی پزشکی، در حال گذراندن دوره نقاهت در خانه اش در لس آنجلس است.

شبکه تلویزیونی صدای آمریکا که با بودجه ۷۵ میلیون دلاری سنای آن کشور برنامه های تخریبی علیه مردم ایران پخش می کند تصویر یکی از مجریان زن خود را خبر تجاوز به او در محیط کار رسوایی بزرگی به بار آورده از صفحه اینترنتی خود حذف کرد.
به گزارش البرز “الهام ستاکی” که از او به عنوان گوینده ستاره شبکه پی.ان.ان نام برده می شود پس از تجاوز جنسی همکارش مهدی فلاحتی که مجری برنامه روی خط است با گرفتن گواهی پزشکی، در حال گذراندن دوره نقاهت در خانه اش در لس آنجلس است. هنوز معلوم نیست این کار به درخواست خانم ستاکی انجام شده و یا با دستور مدیران این شبکه بوده است.
منابع خبری گزارش می دهند که وضع کاری او اکنون و پس از یک شکایت رسمی نه تنها بهتر نشده بلکه بدتر هم شده و ستاکی اکنون با فشارهای ! بیشتری مواجه است.
همکار متجاوز او – مهدی فلاحتی – اما همچنان مشغول به کار است و خمی هم از بایت این کار به ابرو نمی آورد.
وب سایت شبکه صدای آمریکا در بخش توضیحات “درباره ما” می نویسد: وظیفه ما خبررسانی بیطرفانه است. این شبکه نماینده فکری تمام امریکا و نه گروهی اندک است…
گزارش البرز می افزاید با این اوصاف دیگر کارکنان زن در این شبکه از جمله خانمها الناز کیانی ، ستاره درخشش و … باید بیشتر مراقب خود باشند چون بر اساس مرامنامه وی.او.ای این رویه در آنجا همگانی است.
البته به دلیل رواج رفتارهای غیراخلاقی پیش تر افرادی چون لوناشاد مجری برنامه شباهنگ این شبکه که خود از نظر اخلاقی در حد قابل قبولی هم نیست صدای امریکا را ترک کرده اند.

۲ نظر:

  1. سلام. این مشکل تجاوز به خاطر صدای آمریکایی اش اهمیت دارد یا...؟؟!! هر دو ایرانی بوده اند. تجاوز شده و تجاوزگر. گند خودمونه به صدای امریکا چه ربط داره؟!!!

    پاسخحذف
  2. اتفاقا به صدای آمریکا ربط داره . به دولت ایالات متحده ربط داره . همین الان یکسری خارجی توی صداو سیمای ایران فعالیت می کنن . زیر چتر مدیریتی صدا و سیمای ایران . اونا اگه هر کاری بکنن ، به حساب مدیریت گذاشته می شه و به پای دولت ایران. کافیه یه اتفاق کوچیک جنسیتی بیفته که پرچم حقوق بشر علم بشه که حقوق زن پایمال شده و زن ، توی ایران امنیت شغلی نداره و هزار چیز دیگه . این در حالیه که به قول خود اونا ، ایران در دوران دگردیسیه و هنوز تا دموکراسی واقعی راه درازی داره . ولی اونا چی ؟
    اونا که خودشونو مهد آزادی و دموکراسی می دونن . اونا که خودشونو ده سر و گردن از ما بالاتر می دونن . اونا که مدافع و مراقب حقوق بشر و مخصوصا حقوق زن هستند . اونا چرا ؟ اونا که اگه اراده کنن ، هزار تا جنده و فاحشه براشون آماده است . اونا که محدودیتهای مردای ایرانی رو ندارند .
    درسته که طرفین بحث ، ایرانی بودند . اما ایرانی بودنشون ، فقط بخاطر زادگاهشونه . وگرنه ایرانی نیستند . یعنی تعلق خاطری به آموزه ها و اخلاقیات ایرانی ندارند . اونا رفتن آمریکا، چون اونجا رو دوست داشتند . فرهنگ اونجا رو دوست داشتند . اونا حامل فرهنگ آمریکایی بودند .
    جالبه بدونید که یکی از زنای رضاخان ، حتی پس از انقلاب از ایران خارج نشد و توی ایران مرد . به این می گن ایرانی .
    هیچ دلیلی ، نمی تونه توجیهی برای فرار به آغوش دشمن باشه .
    همه ی آزادیخواهای دنیا می دونن که آمریکا یه فریبه . همین .

    پاسخحذف

بازدیدکننده ی گرامی ، از اینکه بنده رو مفتخر به دریافت نظرات ارزشمند خودتون می کنید ، متشکرم . حسین حقگو

Free counter and web stats