۱۳۸۹ تیر ۱۹, شنبه

اشتباه نگارشی در خبری در سایت الف

متن زیر را بخوانید . این خبر در سایت خبری الف درج شده بود . 
بنظرم در سطر آخر خبر ، اشتباهی رخ داده است . 
بجای اینکه بنویسند « از آنکارا عذرخواهی نمی کند » نوشته اند « از تل آویو عذرخواهی نمی کند » 
قرار نیست که اسراییل از خودش عذرخواهی کند !!!!!!!!!!
درسته ؟




 وزير امور خارجه تركيه در لندن به تل‌آويو هشدار داد در صورتي كه از اين كشور به دليل حمله به كاروان آزادي عذرخواهي نكند، تركيه اين حق را دارد تا هرگونه اقدامي را اتخاذ كند.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاري فرانسه، "احمد داوداغلو " روز پنجشنبه هشدار داد كه كشورش اين حق را دارد تا هرگونه اقدامي را براي دفاع از حق شهروندان خود در رابطه با كشته شدن 9 شهروند تركيه‌اي در جريان حمله اسرائيل به كاروان آزادي اتخاذ كند.
وي كه اين سخنان را در لندن و بعد از ديدار با "ويليام هيگ " وزير امور خارجه انگليس مي‌گفت، افزود: اما از اسرائيل انتظار داريم كه يا معذرت‌خواهي كند يا نتايج تفحص بين‌المللي را بپذيرد. من فكر مي‌كنم كه اين درخواستي منصفانه و عادلانه از سوي تركيه است.
وزير امور خارجه تركيه ادامه داد: اگر آنها از اين دو جايگزين پيروي نكنند، پس تركيه البته اين حق كامل را دارد تا هر اقدامي را براي دفاع از حق شهروندان خود انجام دهد.
داوداغلو اضافه كرد: اگر اسرائيل خواستار بهبود روابط با ما باشد، آنها بايد به جوابگويي احترام گذاشته و تمام اقدامات لازم براي جلوگيري از بدتر شدن روابط با ما را انجام دهند.
آنكارا همچنين از رژيم صهيونيستي خواسته تا به دليل كشتن 9 شهروند اين كشور، غرامت پرداخت كند.
وزير امور خارجه تركيه روز سه‌شنبه هشدار داده بود كه در صورتي‌كه تل‌آويو به درخواست‌هاي تركيه توجهي نكند، اين كشور بي‌تفاوت نخواهد ماند.
مقامات رژيم صهيونيستي كه كماندوهاي آنها در آب‌هاي بين‌المللي به فعالان صلح حامل كمك‌هاي بشردوستانه براي مردم غزه حمله كردند، گفته‌اند كه هرگز از تل‌آويو به دليل اين حادثه عذرخواهي نخواهند كرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بازدیدکننده ی گرامی ، از اینکه بنده رو مفتخر به دریافت نظرات ارزشمند خودتون می کنید ، متشکرم . حسین حقگو

Free counter and web stats