۱۳۸۹ بهمن ۱۳, چهارشنبه

امروز من دیدم که خمینی زنده است

این روزها ، همزمان با اوج گیری تظاهرات و اعتراضات در مصر ، برخی از سخنان امام خمینی در ارتباط با ملت ، دولت و ارتش مصر از تلویزیون جمهوری اسلامی پخش می شود . 
شنیدن این سخنان ، تن آدمی را به لرزه می اندازد . 
انگار که امام خمینی زنده است و شاهد این وقایع است . 
این سخنان و نحوه ی جمله بندی و بیان آن ، بحدی بروز و زنده است که گویی خمینی کبیر ، در مسند رهبری انقلاب اسلامی نشسته و امروز اوست که از این جایگاه دارد با مردم ، دولت وارتش مصر سخن می گوید . 
چه کسی می توانست پیش بینی کند که ارتش مصر ، در برابر مردم آتش نخواهد گشود ؟ ولی امام خمینی وجود افراد سالم و طرفدار ملت را در ارتش مصر تذکر داده بود . امام خمینی که گویی همچنان زنده است و بطور فعال در مناسبات و کنش های دنیای ما ایفای نقش می کند ، ارتش مصر را نصیحت کرده و به او خط مشی می دهد که چگونه در قبال اعتراضات مردمی موضع گیری کند . 
او بسیار روشن و شفاف ، وضعیت کنونی دولت مصر و روابط خارجی و داخلی آن را تشریح می کند و دولت مصر را نصیحت می کند که دست از این سرسپردگی ها بردارد . 
امام خمینی ، مردم مصر را به انقلاب دعوت می کند . زمانیکه باراک اوباما ، طرفدار مصر است . زمانی که غرب ، پشتوانه ای برای دولت مصر است . زمانیکه اسرائیل به حمایت از حسنی مبارک می پردازد . زمانیکه دولت جمهوری اسلامی از اظهار نظر صریح و حمایت قاطع از معترضین مصری امتناع می ورزد ، امام خمینی در بیاناتی قاطع و بدون لفافه ، مردم مصر را به انقلاب دعوت می کند . 
امروز که سخنان امام خمینی را از تلویزیون در باره ی مصر شنیدم ، واقعا احساس کردم که او زنده است و درحال مشاهده ی وقایع کنونی مصر است . 
سخنان او کاملا بروز و آپ تو دیت بود . 
امروز من دیدم که خمینی زنده است .


پینوشت :
  • برای دیدن کلیه ی مطالب مربوط به یک موضوع در پایین همین مطلب و در قسمت برچسبها ، بر روی کلمه ی مربوطه کلیک کنید . 
  •  با کلیک بر روی کلمه ی « نظرات » در پایین همین متن ، می توانید نظرات و اندیشه های خود را در ارتباط با این نوشتار ، بنویسید ، تا هم من و هم دیگر خوانندگان ، از نظر شما بهره مند شوند .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بازدیدکننده ی گرامی ، از اینکه بنده رو مفتخر به دریافت نظرات ارزشمند خودتون می کنید ، متشکرم . حسین حقگو

Free counter and web stats