۱۳۸۹ اسفند ۳, سه‌شنبه

دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودبار و خری که از پل گذشته

اوایل پاییز در کنکور کاردانی به کارشناسی الکترونیک شرکت کردم و پس از قبولی در کنکور ، اوایل بهمن سالجاری ، در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودبار در مقطع کارشناسی رشته ی الکترونیک ثبت نام کردم . 
مسئولین مربوطه در بخش آموزش این دانشگاه به ما گفتند که شما بروید ، هر زمانی که لازم بود ، ما به شما زنگ می زنیم . 
مدتی گذشت و خبری از تلفن و تماس مسئولین نشد . 
پس از دو هفته ، مجددا به دانشگاه مراجعه و پیگیر وضعیت کلاس ها و واحدهای درسی شدم که گفتند ما هنوز برای شما انتخاب واحد نکرده ایم و مثل دفعه ی قبل گفتند که بروید ، ما با شما تماس می گیریم . 
و من به خانه آمده ام و هنوز که هنوز است منتظرم که ببینم چه زمانی کلاسهای درسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودبار آغاز می شود . 
تنها چیزی که در این مدت انجام داده ام ، واریز مبلغ 500 هزار تومان به حساب دانشگاه آزاد بوده است .
حالا دیگر خر آنها از پل گذشته است . 
الان هیچ چیز دیگری که دال بر دانشجو بودن من باشد ، وجود ندارد . 
نه کلاسی . نه درسی . نه شماره دانشجویی . نه هیچ چیز دیگر . فقط یک فیش واریزی 500 هزار تومانی . 
علم بهتر است یا ثروت ؟
شما ممکن است با علم نتوانید به ثروت دست یابید . 
ولی با داشتن پول ، حتی اگر یک روز هم سر کلاس نروید و حتی اگر مغز خر هم خورده باشید و خنگ تر از خنگ باشید ، فقط اگر کمی سر کیسه را شل کنید ، دکتر یا مهندس می شوید .
به نظر شما ، قبل از عید نوروز ، کلاس های ما شروع می شود ؟


پینوشت :
  • برای دیدن کلیه ی مطالب مربوط به یک موضوع در پایین همین مطلب و در قسمت برچسبها ، بر روی کلمه ی مربوطه کلیک کنید . 
  •  با کلیک بر روی کلمه ی « نظرات » در پایین همین متن ، می توانید نظرات و اندیشه های خود را در ارتباط با این نوشتار ، بنویسید ، تا هم من و هم دیگر خوانندگان ، از نظر شما بهره مند شوند .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بازدیدکننده ی گرامی ، از اینکه بنده رو مفتخر به دریافت نظرات ارزشمند خودتون می کنید ، متشکرم . حسین حقگو

Free counter and web stats