۱۳۸۹ آذر ۲۷, شنبه

انتقاد استاندار گیلان از نماینده رشت


حمله استاندار گیلان به نماینده رشت
۲۷ آذر ۱۳۸۹



استاندار گیلان با اشاره به تغییری که در حوزه ستادی استانداری گیلان انجام شده گفت : متأسفانه زمانی که با رعایت احترام ، عزت و اکرام برخی تغییرات را که به نفع و صرفه نظام و استان تبدیل به احسن است به طور قانونی انجام می دهیم یک نفر به مقامات عالی رتبه نظام می نویسد که ارزش و الگوی اصولگرایی در حال فروریختن است.

به گزارش ایرنا قهرمانی چابک با بیان اینکه متأسفانه عده ای پشت دیوار طیب و طاهر اصول گرایی سنگر گرفته اند گفت : چرا باید مردم
حرف های ما را بپذیرند زمانی که می بینند ما به دنبال کارهای دوستان و خاندان خویش هستیم برخی از اصول گرایی به عنوان ابزار استفاده و آن را هزینه خود می نمایند.

گفتنی چندی پیش کوچکی نژاد نماینده اصولگرای رشت در مجلس شورای اسلامی ،انتقاد تندی از استاندار گیلان نمود وگفت: نیروهای اصولگرا و وفادار یکی پس از دیگری حذف می‌شوند و به طور یقین مسئولان کشور باید پاسخگوی هر عکس‌العملی از طرف نیروهای ارزشی استان باشند.


© 2010 - الف





پینوشت :
  • برای دیدن کلیه ی مطالب مربوط به یک موضوع در پایین همین مطلب و در قسمت برچسبها ، بر روی کلمه ی مربوطه کلیک کنید . 
  •  با کلیک بر روی کلمه ی « نظرات » در پایین همین متن ، می توانید نظرات و اندیشه های خود را در ارتباط با این نوشتار ، بنویسید ، تا هم من و هم دیگر خوانندگان ، از نظر شما بهره مند شوند .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بازدیدکننده ی گرامی ، از اینکه بنده رو مفتخر به دریافت نظرات ارزشمند خودتون می کنید ، متشکرم . حسین حقگو

Free counter and web stats