۱۳۸۹ آذر ۲۳, سه‌شنبه

برهنگی دنیای مدرن

فرهنگ امروز دنیایی که خود را مدرن می داند ، خلاصه شده در برهنگی زنان . 
انگار همه چیز را باید به زبان برهنگی گفت و شنید و آموخت . 
هر چیزی ، بهانه ای می شود و دستاویزی می شود که عده ای از زنان لخت را در معرض دید همگان قرار دهد . 
بدن عریان زنان ، شده همه چیز دنیای مدرن . 
نمونه های آن را برایتان می گویم . 
در تاریخ چهاردهم مارس 2010 عده ای از زنان اسپانیایی در اعتراض به گاوبازی و در دفاع از حقوق حیوانات به طور کاملا لخت در مرکز شهر مادرید گرد هم آمده و بر روی زمین دراز کشیده و به حالت نمادین خواستار توقف گاو بازی شده اند . 
در چهارم ژانویه 2009 عده ای از زنان آمریکایی در واشنگتن ، لخت شده و با پخش پمفلت هایی در بین مسافرین ، در صدد گسترش گیاهخواری و زندگی بدون گوشت بودند . 
در یکم مارس 2010 ، بیش از پنج هزار نفر در استرالیا در خانه ی اپرای سیدنی کاملا لخت شده و با هم عکس دسته جمعی می گیرند .
در فوریه 2010 ، تعدادی از دختران فارغ التحصیل در یک موسسه ی آموزشی در کره جنوبی در زمان جشن فارغ التحصیلی در حضور همکلاسان خود ، کاملا لخت شده و با آنان عکس یادگاری می گیرند . 
ساحلی در مرز آلمان و لهستان وجود دارد که برهنه گرایان آلمانی ، به طور کاملا لخت در آنجا حمام آفتاب می گیرند که حتی مورد اعتراض لهستانی ها نیز قرار گرفته و بعضا لهستانی ها با دوربین های دوچشمی ، اقدام به چشم چرانی در خاک آلمان می کنند .
در 27 جولای 2010 عده ای از آمریکایی ها اعم از زن و مرد در نیویورک لخت شده و خود را در سلفون و در داخل جاهایی مثل جای ظروف فروش گوشت حیوانات پیچیده و بدینگونه به کشتار حیوانات برای تغذیه ی بشر اعتراض می کنند . 
در تاریخ 13 مارچ 2010 ، تعدادی از مردم لیما ، پایتخت پرو ، بطور عریان در خیابان ها سوار بر دوچرخه ، به حرکت در می آیند تا فرهنگ دوچرخه سواری را ترویج دهند . 
در 15 مارچ 2010 ، عده ای از زنان طرفدار حقوق حیوانات در روسیه ، در مقابل سفارت کانادا در مسکو لخت شده و به کشتار خوکهای آبی در کانادا اعتراض کرده و خواهان ممنوعیت واردات گوشت خوک آبی از کانادا شده اند .

پینوشت :
  • برای دیدن کلیه ی مطالب مربوط به یک موضوع در پایین همین مطلب و در قسمت برچسبها ، بر روی کلمه ی مربوطه کلیک کنید . 
  •  با کلیک بر روی کلمه ی « نظرات » در پایین همین متن ، می توانید نظرات و اندیشه های خود را در ارتباط با این نوشتار ، بنویسید ، تا هم من و هم دیگر خوانندگان ، از نظر شما بهره مند شوند .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بازدیدکننده ی گرامی ، از اینکه بنده رو مفتخر به دریافت نظرات ارزشمند خودتون می کنید ، متشکرم . حسین حقگو

Free counter and web stats