۱۳۹۰ تیر ۱۵, چهارشنبه

رسیور رو بشکن

مطلبی در سایت خبری « الف » منتشر شد ، با عنوان « رسیورو بشکن » 
اولا توصیه می کنم حتما این مطلب را در سایت الف مطالعه کنید و حتما همه ی نظراتی را که خوانندگان موافق و مخالف در زیر آن داده اند ، بخوانید . شما هم می توانید نظرتان را در این خصوص در همان سایت اعلام کنید . یا اینکه می توانید روی دکمه ی موافق و مخالف روی هر نظر کلیک کنید . 
حتما آن را بخوانید وبه دوستانتان هم توصیه کنید که این مطلب را با نظرات مربوطه بخوانند . 
چیزهای زیادی دستگیرتان می شود . 
در این مطلب ، نویسنده با اشاره به ترانه ای از یاس ، با عنوان « سی دی رو بشکن » که برای بازیگر نقش « زهره » در یکی از سریالهای صدا و سیما ساخته شده بود ، اشاره دارد . 
نویسنده در نهایت نتیجه می گیرد که تجاوزهای جنسی به زنان و مسائل ناموسی ، ناشی از گسترش ماهواره و شبکه های مستهجن در ایران است . و بنابراین خواستار تحول در صداوسیما در نحوه ی خبررسانی صحیح مسائل سیاسی به ملت بوده تا بدین ترتیب ، نهضتی ملی به نام « رسیور رو بشکن » شکل گیرد . 
نویسنده هرگز به جنبه های مثبت ماهواره اشاره ننموده و بعنوان پیش فرض اینگونه می پندارد که همه ی کسانی که به ماهواره روی می آورند یا دنبال اخبار سیاسی مخالف نظام هستند که موضع صداوسیمای ایران را به چالش می کشد و یا اینکه دنبال شبکه های مستهجن و فاسد هستند . نویسنده ، هیچ حالت دیگری را در نظر نمی گیرد . 
شبکه هایی که صداهای خوانندگان مرد قدیمی ایران را پخش می کنند . شبکه هایی که آموزشی هستند . شبکه هایی که صدای خوانندگان رپ ایران و از جمله همین آقای یاس را پخش می کنند . 
نویسنده اشاره ای به این ندارد که همین آقای « یاس » از خوانندگان زیرزمینی ایران است و علیرغم محبوبیت زیادی که دارد ، برای ترانه هایش مجوز ندارد و یک خواننده ی غیرقانونی است . 
بهرحال این متن از نظر من دارای اشکالات اساسی در نحوه ی تجزیه و تحلیل خود می باشد که شایسته است شما هم نظری به آن انداخته و از نظرات مردم بهره مند شوید . 
هرچقدر که متن این مطلب ضعیف است ، نظراتی که مردم درباره ی آن داده اند ، متنوع ، جالب و خواندنی است .




پینوشت :
  • برای دیدن کلیه ی مطالب مربوط به یک موضوع در پایین همین مطلب و در قسمت برچسبها ، بر روی کلمه ی مربوطه کلیک کنید
  •  با کلیک بر روی کلمه ی « نظرات » در پایین همین متن ، می توانید نظرات و اندیشه های خود را در ارتباط با این نوشتار ، بنویسید ، تا هم من و هم دیگر خوانندگان ، از نظر شما بهره مند شوند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بازدیدکننده ی گرامی ، از اینکه بنده رو مفتخر به دریافت نظرات ارزشمند خودتون می کنید ، متشکرم . حسین حقگو

Free counter and web stats