۱۳۹۰ تیر ۱۰, جمعه

جشنواره همجنس بازان

دنیای ما دیوانه وار پیش می رود . 
دنیایی که مدعی است به سوی پیشرفت و تعالی گام بر می دارد . 
دنیایی که با مطالعات دقیق و پیچیده ی علمی ، برای هر عمل خود ، تحلیلی علمی ارائه می دهد . 
امروزه ، در دنیای مدرن ، همجنس بازی و همجنس گرایی به سرعت در حال ترویج است . 
دولتهای دموکراتیک و جهان اول و کشورهای شمال و کشورهایی که داعیه ی پیشرفت را دارند ، در حال وضع قوانینی برای همجنس گرایان هستند . 
علوم پزشکی و روانشناسی در صدد هستند تا اثبات کنند که همجنس بازی و همجنس گرایی ، یک نوع نیاز غریزی است و انحرافی نیست که بعدها در شخص بوجود آمده باشد . بلکه ریشه ی فطری دارد و از ابتدا در نهاد آن فرد یا شخص وجود دارد . اینها می خواهند این مساله را امری ریشه دار عنوان کنند که تا بحال به دلیل درک نادرست روانشناختی و پزشکی ، از آن بعنوان امری ممنوع و زشت یاد می شده است . 
لهذا در سالهای گذشته در برخی از کشورهای اروپایی این مساله بعنوان یک قانون در آمد و حقوقی در قانون برای همجنس بازان در نظر گرفته شد . و در آخرین تحول ، همجنس گرایی و همجنس بازی در ارتش آمریکا رسمیت یافت . 
از سوی دیگر ، یکی از مسائلی که فعالان حقوق بشر جهانی ، علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح می کنند ، حکم اعدامی است که ایران برای اینگونه افراد روا می دارد . چرا که حتی اگر چنین رفتاری در ایران ، با حکم اعدام مواجه نشود ، تنبیهات و مجازاتهای مستقیم و غیرمستقیم فراوانی را در پی داشته و ترویج و گسترش و تبلیغ آن ، کاملا ممنوع است و برخوردهای شدید مقامات مذهبی و حکومتی را در پی خواهد داشت . 
در این باب ، و در خصوص اینکه وضعیت همجنس گرایی در اوضاع و احوال اجتماعی کنونی جامعه ، در ایران چگونه است ، حرف های زیادی را می توان گفت . 
اما دلیل نوشتن این مختصر ، این بود که اخیرا مراسمی برای همجنس بازان در مادرید ، پایتخت اسپانیا برگزار شد که در این مراسم ، مردان همجنس باز ، با پوشیدن کفش های پاشنه بلند دخترانه ، مسابقه ای را برگزار کردند . 
این مسابقه به طور سالانه برگزار می شود که امسال نیز در تاریخ 30 جون 2011 در شهر مادرید برگزار شد . 
در زیر ، تصاویری از این مراسم را مشاهده می فرمایید . 
این آقا ، برنده ی مسابقه شده و در حال شادی کردن است .




پینوشت :
  • برای دیدن کلیه ی مطالب مربوط به یک موضوع در پایین همین مطلب و در قسمت برچسبها ، بر روی کلمه ی مربوطه کلیک کنید
  •  با کلیک بر روی کلمه ی « نظرات » در پایین همین متن ، می توانید نظرات و اندیشه های خود را در ارتباط با این نوشتار ، بنویسید ، تا هم من و هم دیگر خوانندگان ، از نظر شما بهره مند شوند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بازدیدکننده ی گرامی ، از اینکه بنده رو مفتخر به دریافت نظرات ارزشمند خودتون می کنید ، متشکرم . حسین حقگو

Free counter and web stats