۱۳۸۹ اسفند ۱۸, چهارشنبه

چهارشنبه سوری سبز

مثه اینکه بعد از این همه ضایع بازی و خراب شدنا ، بازم این جناب «چیز موسوی» و« شیخ بیسواد کروبی» ، برنامه هایی را برای ایجاد اغتشاش در روز چهارشنبه سوری امسال در برنامه های خود دارند . 
واقعا یک آدم چقدر باید احمق باشد ؟ 
سال گذشته ، جریانات اینها بیشتر داغ بود و تازگی بیشتری داشت ، اما اینها نتوانستند که نتیجه مناسبی از برنامه های خود در شب چهارشنبه سوری بگیرند و بنابراین عقب نشینی محسوسی در این زمینه داشتند . 
اینها در طول ماههای قبل و پس از انتخابات ، بنا به منافع درون گروهی و منافع برخی جریانات و کشورهای خارجی ، مواضع چندگانه و بعضا متضادی اتخاذ کرده اند که از جمله تابلو ترین این مواضع ، موضع گیری این آقایون در قبال کشورهای عرب و جریانات ضد استکباری منطقه بود . 
اینها که تا دیروز ، حمایت از فلسطین و غزه و لبنان را ، کاری بیهوده و حتی مضر برای کشور می دانستند ، امسال به ناگهان تغییر موضع دادند . 
اینهایی که تا دیروز می خواستند ایران را از جریانات ضد استکباری جهان جدا کنند ، امروز ندای حمایت از مصر را سر می دهند . 
اینها حامی مبارزان مصری نیستند ، بلکه می خواهند با سوء استفاده از مبارزات صادقانه ی مصر ، خود را به آنان چسبانده و خود را نیز مبارزانی پاک و صادق ، مانند آنها بدانند و مثلا با آنها همدردی کنند . 
آنها شکست خوردند و شکست خوردند و شکست خوردند . 
امروز حتی اگر حامیانی داشته باشند ، مطمئنا حامیان آنها حتی از اقلیت قابل قبولی برخوردار نبوده و نیز بسیاری از آنان حاضر نیستند که در شرایط حادثه خیز ، خود را سپر بلای دو رهبر پلاستیکی کنند که هرگز چهره ی یک مبارز فداکار را ندارند که خود را فدای پیروانشان کنند . اینها شاخصه های رهبری خمینی را ندارند . حتی شاخصه های رهبری خامنه ای را ندارند . 
این غربی های کله پوک ، چه فکر می کنند که این افراد را برای رهبری یک جریان به این بزرگی انتخاب می کنند ؟ 
این خنگ ها توی خانواده ی خودشان هم محبوبیت و مقبولیت ندارند ، چه برسد به ملت بزرگ ایران .
به نظر شما ، موسوی که توی یه دقیقه ، هزار بار می گوید « چیز » ، در بین خانواده و دوستان خود ، به عنوان یک مدیر مقتدر شناخته شده است ؟ به نظر شما او توانایی مقابله با جریانات مخالف خود را دارد ؟ آیا او توانایی اقناع مخالفان خود در جلسات بین المللی را دارد ؟ آیا در نظام لیبرال ، او می تواند از منافع ملی دفاع کند ؟ آیا او در مصاحبه با شبکه های خبری خارجی ، خواهد توانست به خوبی مواضع ملی ایران را تشریح و از زیر رگبار تهمت ها و مچ گیری های مجری های متبحر آنان بگریزد و حتی خود را تبرئه و یا در واکنشی متقابل ، حمله ای جانانه به سمت مقابل داشته باشد ؟ 
آیا کروبی ، حتی در بین فرزندان خود مقبولیت دارد ؟ به مصاحبه های پسرش یا زنش اکتفا نکنید . شما با پدرتان چه مشکلاتی دارید ؟ چقدر با او اختلاف سلیقه دارید ؟ اگر شما پدر نادان و بیسوادی مثل کروبی داشتید ، آیا او را تحمل می کردید ؟ آیا اگر او در یک مصاحبه ی کشوری ، مثل کروبی صحبت می کرد ، به او نمی گفتید که آبروی شما را برده است ؟ آیا دوست و همسایه و همکلاسی و هم دانشگاهی ، شما را به خاطر پدرتان مسخره نمی کرد ؟ 
آیا این افراد ، سوای اینکه مخالفتی با نظام دارند یا ندارند ، شایستگی ریاست جمهوری را دارند ؟ آیا کروبی در دوره های قبلی ، در سمت های مختلف ، به این ملت بزرگ ثابت نکرد که فردی بی ثبات است و علاوه بر این که بی سواد است ، در وعده ها و قول هایش کاملا دچار بی ثباتی است و چنانچه منافع خود و گروهش تامین شود ، به نحو محسوسی از مواضع خود عقب نشینی می کند ؟ اگر سنتان قد نمی دهد ، به آرشیو روزنامه های زمان ریاست مجلس آقای کروبی مراجعه کنید . به آرشیو روزنامه های زمان خاتمی مراجعه کنید . ببینید که اصلاح طلبان چه دل خونی از دست کروبی داشتند . 
موسوی کسی است که در زمان او انتخابات تقلبی را درست جلوه دادند و این به اصرار آقای موسوی بود . سیل اعدام ها و تهمت ها و افتراها و پاکسازی ادارات و .... ارمغان آقای موسوی برای این ملت بود . اینها همان جلادان دیروزند . 
الان در مصر ، در تونس ، مردم می گویند که حاکمان مستبد دیروزی را نمی خواهند . حالا چطور است که این آقایانی که دیروز مرتکب اشتباهات عدیده ای شده اند ، امروز به عنوان رهبران « انقلاب سبز » می دانند؟
این یک فریب بزرگ است . 
اینها جنگ قدرت دارند ، نه جنگ منافع ملت . 
موسوی و کروبی نگران خودشان هستند و مخصوصا فدای فردی به نام هاشمی رفسنجانی شدند که خواست از این آب گل آلود ماهی بگیرد ، که به حول و قوه ی الهی ، سنگر ریاست خبرگان رهبری را نیز از دست داد و ان شاء الله به زودی از ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز برکنار خواهد شد . 
اما این ابلهان برای شب چهارشنبه سوری امسال برنامه هایی را تدارک دیده اند . 
اولا اینها از طرفداران لازم در مناطق فقیرنشین و پایین شهرها برخوردار نیستند . 
در بالای شهرها هم ، طرفداران اینها ، بیش از آنکه دنبال آزادی بیان باشند ، دنبال آزادی دوست پسر و دوست دختر و از اون جور کارا هستند که اگه حتی همین آقای احمدی نژاد این چیزا رو آزاد کنه ، دیگه مشکلی باهاش ندارن . 
یه عده هم که منافع مادی و سیاسیشون توسط آقای احمدی نژاد به خطر افتاده ، دنبال انتقام گیری از ایشون هستند و با پول و امکانات خودشون ، این برنامه ها رو ساپورت می کنن و آقایون اسرائیل و آمریکا و انگلیس هم ساپورت تبلیغاتی و مباحث عملیات روانی قضیه رو بعهده گرفتند . 
اما روز چهارشنبه سوری ، روز مهمیه . 
توی این روز ، حتی اگه یه دسته پنج نفری از اونا بیاد بیرون ، باهاش کار داریم . 
برای دولت خوب نیست که با اونا طرف بشه 
اگه دولت با این آشغالا برخورد کنه ، آمریکا و انگلیس ، اونو تو بوق و کرنا می کنن که آره زدن و کشتن و بردن و ....
اما اگه ما طرفدارای احمدی نژاد ، حالشونو بگیریم ، خیلی بهتر می شه . 
ما باید خودمون وارد عمل بشیم . 
شب چهارشنبه سوری ، شب ماموریت ماست . 
کاری هم به دولت و بسیج و ... نداریم . 
خودمون با دوستامون ، تو دسته های چندنفری قابل توجه می ریزیم تو خیابونا ، هر جا که سبزا رو دیدیم که دارن دور می زنن و یا شلوغ می کنن ، همونجا یه درس درست و حسابی بهشون می دیم . 
آقایون پرچمی ها ، طرفدارای دکتر احمدی نژاد ، یادتون باشه ، ما همه  با هم می ریزیم تو خیابونا . چهارشنبه سوری ، شب قدرت نمایی ماست . دموکراسی رو باید به زبون خودشون بهشون یاد داد . اینا این مدل دموکراسی رو دوست دارن . باید بزنی تو سرشون . راهش فقط همینه . منتظر دیدنتون هستم بچه ها .






پینوشت :
  • برای دیدن کلیه ی مطالب مربوط به یک موضوع در پایین همین مطلب و در قسمت برچسبها ، بر روی کلمه ی مربوطه کلیک کنید . 
  •  با کلیک بر روی کلمه ی « نظرات » در پایین همین متن ، می توانید نظرات و اندیشه های خود را در ارتباط با این نوشتار ، بنویسید ، تا هم من و هم دیگر خوانندگان ، از نظر شما بهره مند شوند .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بازدیدکننده ی گرامی ، از اینکه بنده رو مفتخر به دریافت نظرات ارزشمند خودتون می کنید ، متشکرم . حسین حقگو

Free counter and web stats