۱۳۹۰ فروردین ۲۹, دوشنبه

واکنش فرمانده ارتش به تهدید نظامی عربستان


واکنش فرمانده کلل ارتش به تهدید نظامی عربستان
۲۹ فروردين ۱۳۹۰
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در خصوص اظهارات مداخله جویانه سفیر عربستان در مصر علیه ایران، گفت: ما می دانیم این سخنان از حلقوم استکبار جهانی بلند می شود لذا ما اشتباهات دوستانمان را به حساب تفکراتشان نمی گذاریم.

امیر سرلشکر عطاءالله صالحی فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با مهر در خصوص اظهارات سفیر عربستان سعودی در مصر مبنی بر تهدید ایران عنوان کرد: کشورهایی که تحت سلطه نیروهای فرامنطقه ای و استکبار جهانی هستند، گاهی اوقات عباراتی را که به آنها دیکته شده است بیان می کنند و ما می دانیم این اظهارات از حلقوم استکبار جهانی بلند می شود، لذا اشتباه دوستانمان را به حساب تفکراتشان نمی گذاریم.

وی تصریح کرد: اگر جمهوری اسلامی ایران امروز در دنیا عزتمند و پیروز است و نیروهای فرامنطقه ای و استکبار جهانی از ما هراس دارند، آنها هم باید ببینند که این عزت را جمهوری اسلامی ایران چگونه به دست آورده است و همین راه را دنبال کنند.


© 2011 - الف

خبر را خواندید ؟ 
واکنش بسیار جالب و بجایی بود که واقعا باید به دستگاه دیپلماسی ایران تبریک گفت که چنین اقدامات سنجیده و آگاهانه ای را اتخاذ می کند . 
مسلما اینگونه پاسخگویی ها از سوی مقامات نظامی کشور ، نتیجه راهنمایی ها و راهنمایی های سیاسیون و دستگاه دیپلماسی کشور است . 
پاسخی شایسته که ضمن اینکه پاسخی دندان شکن و مقتدرانه به هر گونه یاوه گویی داده ، راه را بر هر گونه اختلاف افکنی و ایجاد شکاف در منطقه می بندد .

پینوشت :
  • برای دیدن کلیه ی مطالب مربوط به یک موضوع در پایین همین مطلب و در قسمت برچسبها ، بر روی کلمه ی مربوطه کلیک کنید . 
  •  با کلیک بر روی کلمه ی « نظرات » در پایین همین متن ، می توانید نظرات و اندیشه های خود را در ارتباط با این نوشتار ، بنویسید ، تا هم من و هم دیگر خوانندگان ، از نظر شما بهره مند شوند .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بازدیدکننده ی گرامی ، از اینکه بنده رو مفتخر به دریافت نظرات ارزشمند خودتون می کنید ، متشکرم . حسین حقگو

Free counter and web stats