۱۳۸۹ آذر ۹, سه‌شنبه

دولت تهران

حتما استحضار دارید که ما شهرستانی ها ، حتی اگر بمیریم ، برای دولت مکرمه ی تهران ، تاثیرات چندانی ندارد و لذا دولت تهران برای رعایای شهرستانی ، ارزش چندانی قائل نبوده و ارزش جانشان با ارزش جان گاو خران تهرانی برابر است . 
از آنجا که مشاهده کرده ایم که در برابر مشکلات کارخانجات سیمان در کاشان و یا چند شهر دیگر کار سریع و بموقع و جدی صورت نگرفت و یا در مورد آلودگی هوا در خوزستان ، اقدام عاجل و مفیدی صورت نپذیرفت .
اما تهران آلوده ، سریعا مورد توجه قرار گرفت . دولت تهران ، به تهران می اندیشد . اما دولتی برای شهرستانی ها نیست . دولت شهرستانی ها کجاست ؟ 
حتی در تبلیغ برنامه های تلویزیونی تبعیض هست . برنامه شبکه تهران در شبکه های سراسری نیز تبلیغ می شود . که دل ما شهرستانی ها را بسوزانند . خدا لعنت کند این تهران و تهرانی و دولت تهران را . و ما را نیز انشاء الله صاحب دولت نماید . 
این روزها ، دولت تهران ، برای رفاه حال خودش و مردم تهران و پیشگیری از بیماری تنفسی گاوان و خران تهرانی ، تعطیلات ممتدی را در این شهر به مرحله اجرا در آورده است . 
 کاش کسی هم بود که به آلودگی هوای شهرهای دیگر ایران نیز توجه داشت . کاش که مردم بقیه ی شهرها هم مثل مردم تهران ، حق حیات داشتند . 
ای کاش من هم یک تهرانی بودم . 
ای کاش من هم از نظر دولت تهران ، جزو ملت ایران به حساب می آمدم . 
باید من هم مهاجرت کنم به تهران . باید من هم بگویم تهرانی هستم . شاید از این دولت چیزی به ما هم برسد . 
نصیحت می کنم که کسی از تهران ، مهاجرت معکوس نداشته باشد . 
بخدا در این شهرستانها خبری نیست .
ضمنا 
شما در تهران از این ور تهران تا اون ور تهران را با مترو می روید . دویست تومان می دهید . کلی هم غرغر می کنید . 
ما شهرستانی ها با اینکه امکانات و فرصت های شغلی خیلی کمتری داریم ، اما از یک میدان تا میدان دیگر ، دست کم دویست تومان می دهیم .
ما شهرستانی ها هیچ چیزی نداریم . 
تو رو خدا در تهران بمانید . 
تازه ، روزهای تعطیل به شهرستانها می آیید و کلی کلاس می گذارید و کلی مزاحم ما می شوید و کلی از این زندگی بخور و نمیر ما را می خورید و فردایش هم می روید پی کار و زندگیتان و ما می مانیم و کلی بدبختی .
درتهران بمانید . 
بگذارید که بچه هایتان بگویند که ما تهرانی هستیم . 
کلی کلاس دارد . 
دولت هم به شما بها می دهد . برایتان برنامه دارد . 
دولت به شما امکانات می دهد .
فرزندتان از شهرستانی ها امکانات خیلی بیشتری دارد و امکان بیشتری برای نفوذ در سامانه ی دولتی و یا دستیابی به مشاغل آسان و پر در آمد را دارد . 



برنامه هفتگی تهران :
شنبه
یک شنبه
دوشنبه
سه شنبه
جمعه
یک جمعه
دو جمعه
تا آلودگی هوا برطرف نشود تقویم به این منوال خواهد بود


پینوشت :
  • برای دیدن کلیه ی مطالب مربوط به یک موضوع در پایین همین مطلب و در قسمت برچسبها ، بر روی کلمه ی مربوطه کلیک کنید . 
  •  با کلیک بر روی کلمه ی « نظرات » در پایین همین متن ، می توانید نظرات و اندیشه های خود را در ارتباط با این نوشتار ، بنویسید ، تا هم من و هم دیگر خوانندگان ، از نظر شما بهره مند شوند .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بازدیدکننده ی گرامی ، از اینکه بنده رو مفتخر به دریافت نظرات ارزشمند خودتون می کنید ، متشکرم . حسین حقگو

Free counter and web stats