۱۳۹۰ مرداد ۱۸, سه‌شنبه

فرعون انگلیس ، در حال آماده باش است

دولت انگلیس دچار طغیانی شده که به سرعت رو به گسترش است . 
حکومت سلطنتی انگلیس که چندی پیش با انکار همه ی مشکلات و مسائل موجود در انگلیس و با رد مخالفتهای جدی مردم این کشور ، وضعیت را بسیار عادی و مناسب دانسته بود ، پس از یک تبلیغات وسیع در سطح جهانی ، یک عروسی خانوادگی را با هزینه ای سنگین و در سطح ملی ، جشن گرفت . 
این در حالی بود که همزمان با اجرای این برنامه ی جشن عروسی ، تعدادی از مخالفین ، در سطح شهر ، اقدام به تظاهرات می کردند . 
در همان موقع ، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ، بخوبی وضعیت حقیقی این حکومت و اوضاع ناراضیان از حکومت را تشریح کرد .
دولت ایران در این زمینه به خوبی خبررسانی کرده و تجزیه و تحلیل های بسیار دقیق و درستی از وضعیت این حکومت سلطنتی در صدا و سیما و نیز رسانه های دولتی ایران ارائه شد . 
اما در همان موقع و حتی بعد از آن که برخی درگیری ها و شورش های پراکنده در لندن به وقوع می پیوست ، حکومت سلطنتی و نیز بدنه ی دولت انگلیس و نیز رسانه های این کشور ، از جمله بی بی سی فارسی ، از تشریح این اوضاع طفره رفته و سعی بر آن داشتند که اوضاع آشفته ی این کشور سلطنتی را آرام و معمولی جلوه دهند . 
بی بی سی که کوچکترین درگیری در ایران را با بزرگنمایی زیاد ، پخش کرده و همواره سعی بر آن داشته که اوضاع و احوال داخلی ایران را نا آرام و متشنج جلوه دهد ، این بار در مواجهه با اوضاع ملت کشور خودش ، دست به خیانت به ملت می زند . 
این بار ، دیگر بی بی سی ، همانند گذشته ثابت می کند که این شبکه ، نه تنها خبررسان نیست ، بلکه همیشه در صدد تحریف خبر است . 
بی بی سی که مسائل کوچک ایران را ، بحرانی بین المللی بیان می کند . بی بی سی که بحران یک استان سوریه را مساله ای بین المللی دانسته و مظلوم نمایی می کند . در برخورد با مساله ی داخلی خود ، تا جای ممکن ، اوضاع را معمولی جلوه داده و حتی دولت پلید و شیطانی انگلیس ، جمعیت عظیم تظاهر کنندگان را که چیزی حدود یک هفتم جمعیت شهر لندن را شامل می شود ، اراذل و اوباش دانسته و آنها را عموم مردم نمی داند . حال آنکه اگر احیانا یک هفتم مردم تهران به خیابانها بریزند و به هر دلیلی شورش کنند ، خدا می داند که چگونه می توان دهان این بی بی سی لعنتی را بست . 
بی بی سی که دشمن است و دشمنی اش ، آشکار است . 
اما خدا را شکر که این مسائل رخ می دهد ، تا رسوا شود این شیطان پیر . 
اکنون این انگلیس است که دچار بحران شده است . 
شورشی به راه افتاده . 
مغازه ها و فروشگاهها غارت می شوند . 
مشکلات ترافیکی ، لندن را در بر گرفته است . 
درگیری شدید مردم با پلیس در جریان است . 
ادوات زرهی ، وارد میدان مبارزه شده اند . 
تعداد زیادی از ساختمانهای دولتی انگلیس ، توسط معترضین به آتش کشیده شده است . 
سیاه و سفید در مبارزه علیه دولت انگلیس ، متحد شده اند . 
سطح مبارزه از پایتخت به سرعت به سمت سایر شهرهای این کشور در حال گسترش است . 
مسابقات ورزشی لغو شده است . 
مسئولین مملکتی ، برنامه های متفرقه و سفرهای برون مرزی خود را لغو کرده اند . 
فرعون انگلیس در حال آماده باش است .






پینوشت :
  • برای دیدن کلیه ی مطالب مربوط به یک موضوع در پایین همین مطلب و در قسمت برچسبها ، بر روی کلمه ی مربوطه کلیک کنید
  •  با کلیک بر روی کلمه ی « نظرات » در پایین همین متن ، می توانید نظرات و اندیشه های خود را در ارتباط با این نوشتار ، بنویسید ، تا هم من و هم دیگر خوانندگان ، از نظر شما بهره مند شوند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بازدیدکننده ی گرامی ، از اینکه بنده رو مفتخر به دریافت نظرات ارزشمند خودتون می کنید ، متشکرم . حسین حقگو

Free counter and web stats