۱۳۹۰ تیر ۶, دوشنبه

داستان اس 300

این موشک اس 300 هم برای خودش شده داستانی . 
روس ها مثل همیشه ی تاریخ ، ما را مسخره کرده اند و مثل همیشه ی تاریخ ما خر شده ایم و هر چقدر که آنها ما را فریب می دهند و سر می دوانند ، ما دست از سر آنها بر نمی داریم و مثل یک غلام وفادار ، دنبالشان راه می افتیم و مثل یک سگ باوفا دم تکان می دهیم . 
روس ها تابحال در هیچ وعده و قراردادی با ما وفاداری نشان ندادند . در سازمان ملل ، علیه ما رای دادند . ما را تحریم کردند . در جنگ تحمیلی با دشمنانمان هم پیمان بودند و به عراق ، سلاح های مدرن می فروختند و عامل شهادت برادران و خواهرانمان شدند . روس ها ، ملت ما راتحقیر کردند . روس ها هر جا که توانستند به نوامیس ما در جای جای ایران زمین از گیلان و آذربایجان و قزوین ، تجاوز جنسی کردند . روس ها بخاطر یک نیروگاه هسته ای در بوشهر ، اشک این ملت را در آوردند . روس ها به کرات و به دفعات به این ملت خیانت کردند . 
و آخرین نمونه اش را در تحویل موشک های اس 300 می توان دید . 
همین موشکی که ابتدا روس ها می گفتند که تحویل این موشک ربطی به تحریم ها ندارد و به موقع به ایران تحویل خواهد شد . 
بعدش گفتند که مشکل فنی در این موشک ها به وجود آمده است و بعد از رفع این مشکل فنی ، موشک ها به ایران تحویل خواهد شد . 
بعد از این قضیه ، موشک های اس 300 به چین تحویل داده شد اما از موشک های ایران خبری نشد . 
روس ها اعلام کردند که بخاطر تحریم شورای امنیت نمی توانند اس 300 را به ایران تحویل دهند .
روس ها باز هم سر ایران ، سر دولت ایران و سرملت ایران کلاه گذاشتند . 
و اکنون موشک اس 300 در جهت مبارزه با توانایی های موشکی جمهوری اسلامی ایران ، تحویل جمهوری آذربایجان می گردد
و هنوز هم از موشک های اس 300 ایران ، خبری نیست . 
روس ها در جبهه ای مقابل ایران قرار گرفته اند . 
آنها با مخالفان ما پیمان می بندند . 
آمریکا دشمن ماست و در این شکی نیست که آمریکایی ها دشمن ما هستند . 
بنابراین ما با آمریکا قطع رابطه کرده ایم . ( اینکه این کار ، درست است یا نه را نمی گویم . فقط می گویم آمریکا دشمن ماست )
انگستان دشمنی است که به مراتب از آمریکا خطرناک تر است و علاوه بر تاریخ تاریک انگلیس ، عملکرد دولت انگلیس در سالهای اخبر ، بخوبی نشان داده است که این دولت ، کاملا ضد ایرانی است و حتی در صدد براندازی جمهوری اسلامی ایران است . 
مجلس شورای اسلامی نیز ، تصمیماتی گرفته بود که در روابط دول دو کشور ، تجدید نظر شود و حتی بحث قطع رابطه با انگلیس نیز مطرح شده بود . اما انگار شیطان پیر ، زرنگ تر از این حرف هاست و هم بلد است که چگونه طرفش را خر کند و هم اینکه احتمالا نفرات موثری را در مناصب مهم این کشور در اختیار دارد که احتمالا سالها بعد در دوردست ها ، این رازها فاش شود که چرا این اتفاقات در این کشور افتاد !
و اما روسیه !
یک روزی در این کشور شعار می دادند که « نه شرقی ، نه غربی ، جمهوری اسلامی » 
اما امروز با قاطعیت می توان گفت که « نه غربی ، نه جمهوری اسلامی ، فقط شرقی » 
وابستگی سیاسی شدید به روسیه و چین را نمی توان انکار کرد . 
چه دلیلی دارد که روسیه این همه سر ما کلاه بگذارد و به ما نارو بزند و آنوقت ، وزرای ما هنوز که هنوز است دنبال روس ها باشند و قراردادهای جدید با روسیه ببندند ؟ واقعا چه توجیهی دارد ؟ آیا اگر امام خمینی زنده بود ، باز هم این کارها می شد ؟ 
چه دلیلی دارد که کالاهای بی کیفیت چینی در بازارهای ما ، مثل نقل و نبات پخش شود و این وسعت کالاهای چینی به حدی باشد که تولید داخلی را با خطر مرگ مواجه کند . چه توجیهی دارد ؟ من این را به وابستگی توجیه می کنم . 
بایسته است که مجلس شورای اسلامی و دولت مکرمه ی جمهوری اسلامی ایران ، در خصوص عزت ملی مردم ایران ، و عزت دولت جمهوری اسلامی ، دقت نظر بیشتری داشته باشند . 
این مردم از فعالیتهای هسته ای دولت ، حمایت همه جانبه کردند . این واقعیت است که اگر حمایت قلبی مردم نبود ، غربی ها در اعمال تحریم ها و فشارها به نتایج بسیار بهتری می رسیدند . این مردم به انرژی هسته ای ، احساس نیاز نمی کردند . اما این مردم ، مردم مغروری هستند . احساس غروری دارند که همان احساس غرور ، آنها را در پشت دولت قرار داد . 
اگر روزی مردم به این یقین برسند که دولت و مجلس ، غرور ملی آنها را جریحه دار کرده است ، روز بدی برای مسئولین مملکتی خواهد بود . 
هنوز مردم ما چشم براه برخورد قاطعانه دولت در رابطه با موشک های اس 300 هستند . 
دولت روسیه که پول خود را گرفته و عین خیالش نیست که موشک ها را تحویل بدهد یا ندهد . 
بدتر اینکه حالا روسیه می گوید به جای اس 300 ، می توانم موشکهایی را به شما بدهم که شامل تحریم نمی شود . 
روسها حتی بحثی از بازپس دادن پول ملت ایران به میان نمی آورند . 
روس های می دانند که این خر ، حالا حالا ها سواری می دهد . بنابراین نیازی به ملاطفت و مهربانی نیست . این برده ، به بردگی عادت کرده است . او اربابش را می پرستد . 
شایسته است که دولت مکرمه جمهوری اسلامی ایران ، برخورد جدی تری با دولت پست و پلید روسیه داشته باشد . 
مسلما ملت بزرگ ایران ، از برخورد با روسیه شاد خواهند شد . 
کمااینکه سخنرانی تند و آتشین ریاست محترم جمهوری در یکی از سفرهای استانی اش ( فکر کنم سفر به آذربایجانغربی بود ) ، که واکنش تند روس ها را نیز در پی داشت ، سبب شادی و شعف ملت ایران و خوشحالی بیش از حد و زاید الوصف ایرانیان شد .



پینوشت :
  • برای دیدن کلیه ی مطالب مربوط به یک موضوع در پایین همین مطلب و در قسمت برچسبها ، بر روی کلمه ی مربوطه کلیک کنید
  •  با کلیک بر روی کلمه ی « نظرات » در پایین همین متن ، می توانید نظرات و اندیشه های خود را در ارتباط با این نوشتار ، بنویسید ، تا هم من و هم دیگر خوانندگان ، از نظر شما بهره مند شوند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بازدیدکننده ی گرامی ، از اینکه بنده رو مفتخر به دریافت نظرات ارزشمند خودتون می کنید ، متشکرم . حسین حقگو

Free counter and web stats